کد خبر: 8738
A
پاداش مساوی ها کم شد؛

تغییر برخی قوانین لیگ قهرمانان آسیا/ پاداش برنده ۵۰ هزار دلار شد

کمیته برگزاری مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ برخی قوانین این رویداد را تغییر داد که یکی از مهمترین آنها افزایش پاداش تیم برنده و کم شدن پاداش برای مساوی است.

تغییر برخی قوانین لیگ قهرمانان آسیا/ پاداش برنده ۵۰ هزار دلار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کارگاه آموزشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در مقرر این کنفدراسیون در کوالالامپور مالزی برگزار شد و طی آن با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده قوانین و شرایط برگزاری این مسابقات در سال ۲۰۱۷ تشریح شد.

یکی از تغییراتی که در ساختار برگزاری مسابقات فصل آینده رخ داده به افزایش پاداش تیم برنده در هر بازی برمی گردد که از ۴۰ هزار دلار فصل قبل به ۵۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است. ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هجومی تر شدن فوتبال قاره کهن پاداش مساوی برای هر بازی را از ۲۰ هزار دلار به ۱۰ هزار دلار کاهش داده است.

از دیگر موارد اعلام شده در این کارگاه آموزشی تغییر روزهای برگزاری مسابقات غرب و شرق آسیاست. در سالهای گذشته مسابقات روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شد اما در فصل جدید دیدار تیم های غرب آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود دیدارهای شرق آسیا همان روزهای سه شنبه و چهارشنبه.

همچنین قبل از این کادر فنی تیم ها شامل ۱۵ نفر می شد که از این پس تیم ها می توانند ۲۰ نفر را برای حضور در مسابقات ثبت نام کنند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر