کد خبر: 9667
A
به دنبال دومین مدال المپیک هستم

حسن رحیمی: در جام جهانی کشتی می‌گیرم

حسن رحیمی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران استان تهران المپیکی و پارالمپیکی ریو گفت: شرایط ایده‌آلی دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در المپیک 2020 توکیو مدال خوش‌رنگی کسب کنم.

حسن رحیمی: در جام جهانی کشتی می‌گیرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور استان تهران که با حضور وزیر وزش و جوانان برگزار شد، از حسن رحیمی ، دارنده مدال برنز کشتی آزاد ریو و تنها ورزشکار مدال‌آور تهرانی در المپیک ریو تجلیل شد.

 

حسن رحیمی گفت: در حال‌ حاضر با مدیریت آقای رسول خادم شرایط کشتی شرایط خیلی خوبی است و همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود.

 

این دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک ریو، خاطرنشان کرد: برای مسابقات پیش‌روی جام جهانی، مسابقات جهانی و بعد از آن هم المپیک 2020 شرایط ایده‌آلی دارم. تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در المپیک آینده مدال خوش‌رنگی را کسب کنم.

 

او در مورد برنامه‌های پیش‌رویش اضافه کرد: در جام تختی به روی تشک نخواهم رفت اما در جام جهانی کشتی می‌گیرم. بعد از آن انتخابی تیم ملی در پیش است و در نهایت نیز مسابقات جهانی فرانسه را در برنامه خود خواهم داشت.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: محمد طلایی و اکبر دودانگه از مربی‌های خوب تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد هستند. همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه‌ را بگیریم. فقط همه ما کشتی‌گیران باید خوب تمرین کنیم تا با یک روحیه خوب در مسابقات جهانی ظاهر شویم و با مدال‌های خوش‌رنگ دل مردم را شاد کنیم.

منبع: ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر