کد خبر: 9941
A

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران از بازیکنان مستعد تهی است

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: فوتبال ایران به دلیل توجه به تک ستاره ها، از بازیکنان مستعد تهی شده است.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران از بازیکنان مستعد تهی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود اقبالی در رابطه با جوانانی که در این فصل به فوتبال ایران معرفی شده اند، گفت: سن جوانگرایی در فوتبال تغییر کرده است. امروز بازیکنان 18 تا 22 ساله در اروپا در ترکیب تیم های ثابت بزرگ قرار می گیرند و این نشان می دهد سن استعدادیابی پایین آمده است. 
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در فوتبال ایران به تک پدیده ها بسنده می شود و این نشان از آن دارد که ما در کار پایه قوی عمل نمی کنیم.
وی در خصوص ارزیابی خود از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر، گفت: پرسپولیس در این فصل بسیار خوب بازی می کند و این تیم شانس اصلی قهرمانی است. حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس بسیار مثبت بوده و بازیکنان نیز او را دوست دارند. 
اقبالی ادامه داد: حضور مربیان حرفه ای در فوتبال ایران باعث پیشرفت خواهد شد و بازیکنان با مربیان با دانش بسیار راحت تر کار می کنند. 
وی در مورد رقیب پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: در حال حاضر تنها تراکتورسازی است که می تواند برای قهرمانی با پرسپولیس رقابت کند.
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص شرایط این تیم، گفت: استقلال امسال از نبود یک فرد با تجربه در کادرفنی ضربه خورده است و به علیرضا منصوریان سرمربی تیم پیشنهاد می دهم حتما در کنار خود از یک آدم فنی و با تجربه بهره ببرد. 
وی تاکید کرد: منصوریان هنوز به استفاده از تجربه قدیمی ترها نیاز دارد. احساس می کنم بازیکنان استقلال دیگر از منصوریان حرف شنوی ندارند و این به خاطر ضعف او در برخی مسایل است. 
اقبالی خاطرنشان کرد: استقلال باید برای هر بازی خود طرح و برنامه داشته باشد و فکر نمی کنم منصوریان توانایی لازم را داشته باشد. 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر