کد خبر: 116265
A

بهترین منابع برای ساخت کارت ویزیت لایه باز کدام وبسایت ها هستند؟

یکی از کارهایی که کسب و کارها برای بخاطر سپردن نام خود در ذهن مشتریان انجام میدهند، استفاده از کارت ویزیت است. ما هم میخواهیم به شما سایت هایی را معرفی کنیم که می توانید به سادگی و به صورت آنلاین کارت ویزیت خود را تهیه کنید

بهترین منابع برای ساخت کارت ویزیت لایه باز کدام وبسایت ها هستند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یکی از کارهایی که کسب و کارها برای بخاطر سپردن نام خود در ذهن مشتریان انجام میدهند، استفاده از کارت ویزیت است. ما هم میخواهیم به شما سایت هایی را معرفی کنیم که می توانید به سادگی و به صورت آنلاین کارت ویزیت خود را تهیه کنید اما قبل از آن بهتر است به تعریفی از کارت ویزیت، ویژگی ها و در نهایت معرفی بهترین کارت ویزیت بپردازیم و در پایان مطلب نیز سایت هایی را به صورت آنلاین برای انجام اینکار معرفی می کنیم.

کارت ویزیت لایه باز چیست؟
 
این فایل ها که با فرمت PSD ذخیره می شوند و متعلق به نرم افزار گرافیکی فتوشاپ هستند، باعث راحت تر شدن تغییرات و صرفه جویی در زمان طراحی برای فردی که طراحی می کند، می شود. همچنین اگر قرار باشد فرد دیگری نیز این فایل را دریافت کند و تغییری در آن ایجاد نماید نیز راحت است.
پس به بیان ساده تر فایل های گرافیکی که امکان ویرایش، حذف، اضافه و یا تغییر در المانی را به ما می دهند و می‌توانند با تغییر تصاویر، متن و .... آنها را به صورت دلخواه سفارش سازی و استفاده کنند.
 
محبوب ترین و پردانلود ترین کارت ویزیت لایه باز 2021:
به طور کلی از محبوب ترین کارت ویزیت های لایه باز محبوب در سال 2021 میتوان به مواردی چون: کارت ویزیت مخصوص تجارت، بنر مشاغل و مناسبتی، کاتالوگ و بروشور لایه باز، تراکت، فاکتور، تقویم، آگهی های ترحیم، منو غذا، آیکون و لوگو، ست اداری و تبلیغاتی اشاره کرد.
اما پراستفاده ترین کارت ویزیت لایه باز 2021 متعلق به فعالیت های تجاری می باشد که سفارشات فراوانی در این حیطه صورت می گیرد. اما دلیل آن چیست؟
IMG_20210908_101042_493
دلایل جالب و ترند کارت های تجاری سال 2021:
شفافیت و عمر این کارت ویزیت ها
دارا بودن مختصات رنگارنگ خیره کننده در زمینه های تاریک 
استفاده از بارکدهای مخصوص
برش های زیبا و هوشمندانه
هماهنگی و ترکیب روش های رنگی
استفاده از طرح های هندسی هوشمند
 
چطور می توان کارت های ویزیت لایه باز را دانلود نمود؟
برای دانلود کارت ویزیت لایه باز، سایت های مختلفی در اینترنت وجود دارند اما اگر دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز هستید، ممکن است بین این سایت های مختلف نتوانید طرح مد نظر خودتان را پیدا کیند، بسیاری از طرح هایی که در قالب دانلود کارت ویزیت لایه باز رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرند، حرفه ای نیستند و برای کاربران مبتدی مناسبند.
IMG_20210908_101001_664
 
معرفی استفاده از طرح و نمونه های برتر کارت ویزیت های لایه باز:
 
طرح برجسته طلا کوب
از این طرح بیشتر در چاپ کارت های مهم استفاده می گردد و چون از دو افکت طلا کوب و برجسته در این طرح استفاده می شود، زیبایی بسیاری را به کارت می بخشند.
 
طرح PVC
چون جنس این کارت ها از پلاستیک فشرده یکی از محکم ترین کارت ویزیت ها محسوب می شود.
طرح لمینتی
داشتن یک سطح پوشیده از سلفون مخملی زیبایی های این کارت ها را دو چندان کرده است.
طرح لمینتی برجسته با برش خاص
یکی از شیک و لاکچری های کارت ویزیت ها محسوب می شود که علاوه بر استفاده از طراحی برجسته، برش های خاصی در آنها به کار رفته است.

 

نکات استفاده از کارت ویزیت ها:
پس به طور کلی ویژگی هایی که در کارت ویزیت ها باید به  آن دقت کنیم شامل موارد زیر است:
کارت ویزیت ها نشان دهنده هویت حقیقی و حقوقی هر شخص هستند و به شخصیت او اعتبار می بخشند، بنابراین باید در انتخاب متن چاپ شده آنها دقت لازم را به عمل آورید.
همانطور که میدانید ابعاد این کارت ویزیت ها کوچک است، پس باید ضروری ترین و پر اهمیت ترین نکات را در آنها ذکر کنید.
از جنس کاغذی که برای کارت ویزیت های خود استفاده می کنید مطمئن باشید، چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است.
قطعا باید به فونت متن ها توجه کنید که مناسب با کسب و کارتان باشد چراکه استفاده از فونت ها در زمینه های مختلف قطعا متفاوت خواهد بود.
چون این کارت ها به صورت لایه باز هستند پس باید به فرمت ذخیره شده آنها دقت کنید که به صورت PSD باشد.
در استفاده از الگوهایی که شرکت های طراحی کارت ویزیت طرح می کنند، دقت بالایی داشته باشید، زیرا این نکته در ارتباط بین مخاطب و کسب و کار شما تاثیر بالایی دارد.
IMG_20210908_101351_963
 
معرفی چند سایت آنلاین برای طراحی کارت ویزیت های لایه باز:
shopify.co.uk 
شما با ابزارهای این سایت می توانید به راحتی اطلاعات تماس به همراه لوگوی خود را درج کنید. این سایت کارت ویزیت های طراحی شده ساده اما درعین حال جذابی دارد که هر بیننده ای را به خود مجذوب میکند. دستگاه های اندرویدی نیز نگران نباشند چراکه این سایت اپلیکیشن خود را برای راحتی کار شما عزیزان ارائه داده اند.
 
psprint 
 
با ورود به این سایت و انتخاب طرح خود از لحاظ سایز و رنگ، میتوانید به شخصی سازی طرح خود پرداخته و محتویات مورد نیاز خود را قرار دهید. البته سرعت انجام کار ممکن است در این سایت کمی پایین باشد اما این نکته را فراموش نکنید شما قادر به استفاده از متن، تصاویر، سایه های مختلف در طرح خود خواهید بود. 
 
Jukebox 
 
یکی دیگر از سایت های آنلاین طراحی کارت ویزیت که در همان ابتدا با انواع قالب های متفاوت و جذاب آن به صورت رایگان روبه رو خواهید شد  اJukebox  است که با کلیک بر روی هر کدام از آنها، وارد صفحه ویرایشگر خواهید شد تا اطلاعات تماس، رنگ و لوگوی خود را در آن قرار دهید.
 
Canva 
 
این سایت یکی از محبوب ترین سایت های طراحی کارت ویزیت است که علاوه بر اختصاصی کردن کارت ویزیت خود توانایی ها و ابزارهای دیگری چون طراحی لوگو، بروشور، تراکت را نیز در اختیار شما قرار می دهد. جالب است بدانید که ابزارهای لوگو و کارت ویزیت ساز آن بخاطر حرفه ای بودن، مورد توجه بسیاری از افراد علاقه مند به اینکار قرار گرفته است.

 

 

freelogoservice 
این سایت یکی از سایت های آنلاین طراحی لوگو می باشد که امکان طراحی کارت ویزیت هم در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید اطلاعات تماس و لوگوی خود را قرار داده و از امکانات مورد قبول آن در کارت ویزیت های خود استفاده کنید.
 
جمع بندی:
در این بخش به معرفی محبوب ترین و پردانلود ترین کارت ویزیت لایه باز 2021 پرداختیم. ما سعی کردیم ابتدا یک تعریفی از کارت ویزیت لایه باز داشته باشیم و در ادامه محبوب ترین های آن و نکات استفاده از کارت ویزیت ها را نیاز بیان کردیم و در انتهای مطلب سایت های آنلاین اینکار را معرفی کردیم تا سری به این سایت ها زده و از امکانات آنها بهره مند شوید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر