کد خبر: 125467
A

واکنش فضای مجازی به گفت وگوی «مرتضی طلایی» با دیده‌بان ایران/ زندگی خصوصی شما به ما ربط دارد سردار!

یکی از این کاربران در همین رابطه نوشت: اصلاً چرا باید دختر شما در کانادا اقامت داشته باشد؟ در حالیکه مردم را به بازگشت از خارج و زندگی در ایران دعوت می کنید؟

واکنش فضای مجازی به گفت وگوی «مرتضی طلایی» با دیده‌بان ایران/ زندگی خصوصی شما به ما ربط دارد سردار!

به گزارش دیده بان ایران؛ «کانادا رفتن سردار طلایی» عنوان خبری بود که روز شنبه توسط عبدالله عبدی فعال رسانه ای مطرح و سپس به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی منتشر شد. تا جاییکه رئیس پلیس سابق تهران بزرگ پس از چند ساعت با حضور در پل طبیعت اعلام کرد که در تهران به سر می برد و در کانادا نیست.

سایت دیده بان ایران روزگذشته در پی صحت و سقم این ماجرا با سردار طلایی گفت وگویی انجام داد که این عضو اسبق شورای شهر تهران ضمن تایید مسافرتش به کانادا اظهار کرد: چرا باید در فضای رسانه من بیایم بگویم که به فلان سفر رفتم یا نرفتم؟

این اظهارات او کافی بود تا موجی از واکنش ها را در شبکه اجتماعی شاهد باشیم که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید: یکی از این کاربران در همین رابطه نوشت: اصلاً چرا باید دختر شما در کانادا اقامت داشته باشد؟ در حالیکه مردم را به بازگشت از خارج و زندگی در ایران دعوت می کنید؟

ادامه این واکنش ها را در ادامه می خوانید:

 

سردار طلایی

4

5

6

photo_2022-01-31_17-02-31

photo_2022-01-31_17-02-50

photo_2022-01-31_17-02-54

1

 

گفتنی است مرتضی طلائی متولد ۱۳۳۷ در اصفهان، نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران، و رئیس پلیس سابق تهران بزرگ است که در سال ۱۳۸۵ و در زمان فرماندهی اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده ناجا با درجه نظامی سردار سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته شد.او نماینده سومین دوره و نایب رئیس چهارمین دوره شورای شهر تهران از (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) بوده‌است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر