کد خبر: 162491
A
دیده بان ایران بررسی کرد؛

جدایی شربیانی از ائتلاف مخالفان زاکانی در شورای شهر

شورای شهر اصولگرایان آن طور که آنها می خواهند دیگر یکدست نیست! دو سال به پایان عمر ششمین دوره شهر تهران مانده؛ اما اختلاف و تنش‌های میان دو گروه مخالفان و موافقان زاکانی به اوج خود رسیده است. زاکانی فردا قرار است به سوال ۸ عضو شورای شهر تهران پاسخ دهد، جلسه ای که گفته می شود با حاشیه های فراوانی همراه خواهد بود.

جدایی شربیانی از ائتلاف مخالفان زاکانی در شورای شهر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  شورای شهر اصولگرایان آن طور که آنها می خواهند دیگر یکدست نیست! دو سال به پایان عمر ششمین دوره شهر تهران مانده؛ اما اختلاف و تنش‌های میان دو گروه مخالفان و موافقان زاکانی به اوج خود رسیده است. زاکانی فردا قرار است به سوال ۸ عضو شورای شهر تهران پاسخ دهد، جلسه ای که گفته می شود با حاشیه های فراوانی همراه خواهد بود. 

چند ماهی هست که ۹ نفر از اعضای شورای شهر به عملکرد زاکانی در حوزه اداره شهر، انتصابات و دخالت های دامادش در شهرداری تهران معترض هستند. در ماه های اخیر  شدت تذکر ها و مصاحبه ها و افشاگری ها افزایش یافته اما   «تانک انقلاب »گوش اش به این حرف ها بدهکار نیست و ظاهراً پشتش به جای دیگری گرم است.

 امروز هم شنیده شده، زاکانی قرار است درباره دوره مدیریت تعدادی از اعضای متعرض به عملکردش  در شهرداری تهران دست به افشاگری بزند. از جمع منتقدان زاکانی؛ تشکری هاشمی، امانی و قائمی  پیشتر در دوره قالیباف در شهرداری تهران مسئولیت داشته اند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اما در زیر پوست شورای شهر تحولات دیگری هم در جریان است وقتی منتقدان به عملکرد شهردار تهران متوجه شدند، علیرضا زاکانی پاسخگوی تذکرات آنها نیست از شهردارتهران طرح سوال کرده اند. سید جعفر تشکری هاشمی، ناصر امانی، علی‌اصغر قائمی، حبیب کاشانی، مهدی اقراریان، مهدی عباسی، سوده نجفی و زهرا شمس احسان، ۸ عضو شورای شهر هستند که هم تذکر قبلی و هم سؤال جدید از زاکانی را امضاء کرده‌اند.جعفر  شربیانی، تنها عضو شورای است که تذکر قبلی به عنوان زاکانی با موضوع استمرار حضور داماد او در شهرداری تهران به رغم لغو حکمش را امضاء کرده بود اما از امضای سؤال جدید از زاکانی با موضوع واگذاری وظایف و املاک سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان خودداری کرده است.

آیا عضو فعلی شورای تهران به سرنوشت الهه راستگو دچار می شود؟!

از ماجرای اعتراض اعضای شورای شهر به دخالت های پدر داماد و داماد زاکانی و عملکرد شهردار تهران که بگذریم این سوال مطرح است که چرا جعفر شربیانی با دیگر اعضای منتقد در ماجرای طرح سوال از شهردار همراهی نکرده و طرح سوال را امضا نکرده است؟

آیا  کم شدن  یک نفر از جمع منتقدان زاکانی، به معنای وجود اختلاف در جمع ۹ منتقد عملکرد شهردار تهران است؟! در ادامه منتقدان چه برخوردی با این عضو شورای شهر خواهند داشت؟ این سوال هم مطرح است که آیا شربیانی با طیف زاکانی همراه شده و مهم تر اینکه پس از این اتفاق آیا عضو فعلی شورای تهران به سرنوشت الهه راستگو (عضو شورای شهر پنجم که در لیست اصلاح طلبان بود اما بعدها با اصول گرایان همراه شد)  که این همراهی منجر به ترد راستگو از جمع اصلاح طلبان منتقد قالیباف شد؛ دچار می شود؟!

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر