کد خبر: 177004
A

آموزش کراتینه مو

آموزش کراتینه مو برای چه کسانی مناسب است؟ آیا می دانید کراتینه مو چگونه است؟ اگر می خواهید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

آموزش کراتینه مو

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سلامتی و زیبایی مو از اهمیت بسیار زیادی برای آقایان و بانوان برخوردار است و در سالن های زیبایی از روش های بسیار متنوعی در این جهت استفاده می شود تا زیبایی مو حفظ شود و سلامتی آن تامین گردد. کراتینه مو یکی از انواع روش های جدید است که امروزه برای احیای مو و افزایش سلامتی و زیبایی مو به کار برده می شود و استقبال از این روش در آرایشگاه ها بسیار زیاد است. زیرا نتایج حاصل از کراتینه مو بسیار مناسب است و تاثیرات مثبتی بر روی وضعیت مو به همراه دارد. این موضوع موجب می شود که تا در حال حاضر استقبال از آموزش کراتینه مو در میان بانوان و آقایان زیاد باشد.

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو در واقع یک روش احیای مو است که در این روش یک نوع پروتئین به صورت طبیعی به مو با استفاده از حرارت تماس داده می شود و به کمک این روش موهای مجعد، وز و فر به موهای صاف تبدیل می شوند که جلوه زیبایی پیدا می کنند و از سوی دیگر پروتئین مورد نیاز برای ساقه مو تامین می شود. این روش از نتیجه دائمی برخوردار نیست اما ماندگاری آن طولانی مدت است و معمولا به میزان شش ماه میتوان از نتایج حاصل از کراتین بهره برد. البته این مدت زمان بر حسب نحوه نگهداری و مراقبت از مو متفاوت است.

654546

آموزش کراتینه مو

نتایج حاصل از کراتینه مو موجب شده تا عده زیادی از افراد به سمت آموزش کراتینه مو روی بیاورند و قصد آموزش این روش را داشته باشند. خوشبختانه آموزش صفر تا صد کراتینه مو در سالن های زیبایی و یا کلینیک های زیبایی به بهترین شکل برای متقاضیان انجام می شود و کسانی که به این روش علاقه مند هستند میتوانند به آموزش کراتین در این مراکز بپردازند.

آموزش کراتین مو در شیراز

اما توجه داشته باشید که مرکزی که برای آموزش کراتینه مو انتخاب می کنید در نحوه یادگیری شما بسیار موثر است و از این جهت توصیه می کنیم که حتما بهترین سالن های زیبایی و یا مراکز آموزشی را انتخاب کنید تا به بهترین شکل صفر تا صد کراتینه را بیاموزید و به بازار کار وارد شوید.

مراحل کراتینه مو در آرایشگاه

برای آنکه با کراتینه مو و نحوه انجام آن بیشتر آشنا شوید باید به بررسی مراحل کراتینه مو در آرایشگاه بپردازیم. مهمترین مراحلی که برای کراتینه کردن مو ها انجام می شود از قبیل زیر هستند:

  • مرحله اول شست و شوی موها با شامپو
  • مرحله دوم هیدروژن رسانی به موها با استفاده از دستگاه مخصوص
  • مرحله سوم خشک کردن موها
  • مرحله چهارم تقسیم بندی مو به بخش های مختلف
  • مرحله پنجم استفاده از مواد کراتینه مو
  • مرحله ششم براشینگ مو ها
  • مرحله هفتم اتو کشی و حرارت دهی مو

آموزش کراتین مو در مشهد

با انجام این مراحل به ترتیب کراتینه مو انجام می شود و موها شکل بسیار مناسبی پیدا می کنند. لازم به توضیح است که همه کسانی که تحت آموزش کراتینه مو قرار می گیرند باید برای مشتری یا متقاضی کراتینه مو تمامی این مراحل را انجام دهند.

آموزش کراتینه مو برای چه کسانی مناسب است؟

قرار گرفتن تحت دوره های آموزشی کراتینه مو را میتوان برای کسانی مناسب در نظر گرفت که در مرحله اول به ارائه خدمات زیبایی و کار کردن در محیط آرایشگاه ها علاقه مند هستند. به عبارت دیگر علاقه به این روش زیبایی از اصلی ترین ویژگی هایی است که افراد باید از آن برخوردار باشند. پس از آن کسانی که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن یک مهارت را بیاموزند و از طریق آن درآمد زایی کنند نیز به عنوان بهترین کاندیدا برای این روش شناخته می شوند زیرا دوره های آموزشی کراتین بسیار کوتاه مدت است و به سرعت می توان با آموزش آن مشغول به کار گردید. این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که اشخاصی که در دوره های اموزشی کراتین شرکت می کنند نباید آسم یا آلرژی داشته باشند زیرا مواد کراتینه مو بوی زیادی دارد و برای کسانی که مبتلا به آسم و آلرژی هستند بوی آن آزار دهنده خواهد بود و بیماری انها را تشدید می کند.

45436634

مزایای آموزش کراتینه مو چیست؟

آموزش کراتینه مو از مزیت های زیادی برخوردار است که مهمترین مزایای آن از قبیل زیر هستند:

  • آموختن یک مهارت
  • بهره بردن از تقاضای زیاد برای کراتینه مو
  • کوتاه مدت بودن دوره های آموزشی کراتینه
  • امکان وارد شدن به بازار کار در زمان بسیار کوتاه
  • امکان کسب درآمد چشم گیر و مناسب از این راه
  • امکان کار کردن به صورت پاره وقت
  • امکان دریافت مشتری در منزل برای کراتینه مو
  • عدم وجود محدودیت مکانی برای این کار
  • و...

قیمت کراتینه مو چه قدر است؟

کراتینه مو یکی از روش هایی است که هزینه زیادی برای انجام آن به اپراتور پرداخت می شود و بر اساس آرایشگاه و محله ای که کراتینه در آن انجام می شود هزینه این روش به صورت چند میلیونی است. به همین دلیل کسانی که تحت آموزش کراتینه مو قرار می گیرد و در نهایت به عنوان اپراتور کراتینه مو وارد بازار کار می شوند با راه اندازی هر یک مشتری میتوانند درآمد میلیونی کسب کنند و از درآمد خود لذت ببرند. لازم به توضیح است که هزینه کراتینه مو بر اساس میزان بلندی و یا کوتاهی موی افراد متفاوت است و کسانی که موهای بلند تری دارند باید هزینه بیشتری در این زمینه بپردازند زیرا در این شرایط کراتین موهای آنها زمان بر تر است و مواد بیشتری برای آنها استفاده می شود.

آموزش کراتینه مو و مدرک بین المللی

برخی از مراکز آموزشی کراتینه مو که شرایط بسیار مناسبی دارند و به صورت تخصصی دوره های اموزشی خود را برگزار می کنند در پایان دوره به هنرجویان مدرک بین المللی اعطا می نمایند. بنابراین با شرکت کردن در دوره های این مراکز آموزشی میتوانید در پایان دوره مدرک بین المللی 

دریافت کنید. این مدرک از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در رزومه شما عزیزان تاثیر گذار است و با دریافت آن میتوانید حتی در کشورهای دیگر نیز به مشغول شدن در این شغل بپردازید.

مطلب پایانی

آموزش کراتینه مو یک روش بسیار مناسب است که به کسب درآمد بسیار خوب می انجامد و آقایان و بانوان می توانند تحت دوره های آموزشی این روش قرار بگیرند. در صورتی که از متقاضیان کراتینه مو هستید در بهترین کلینیک ها و مراکز آموزشی ثبت نام کنید تا دوره اموزشی به بهترین شکل برای شما برگزار شود. به خاطر داشته باشید که کیفیت ارائه خدمات آموزشی بسیار مهم است و اگر در این زمینه دقت نکنید و مراکز مناسبی را انتخاب ننمایید قادر به آموختن حرفه ای کراتین مو نخواهید بود. با یک جست و جوی ساده اینترنتی میتوانید لیست بهترین مراکز آموزشی کراتینه مو را بیابید و برای ثبت نام در آنها اقدام کنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر