کد خبر: 179741
A

خرید فالوور 100 درصد واقعی آپدیت 2024

چگونه می‌توان واقعی ترین فالوور را شناسایی کرد؟ فالووری که 100 درصد واقعی یا 100% ایرانی باشد؟

خرید فالوور 100 درصد واقعی آپدیت 2024

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  چگونه می‌توان واقعی ترین فالوور را شناسایی کرد؟ فالووری که 100 درصد واقعی یا 100% ایرانی باشد؟

یکی از بزرگترین مشکلات هنگام خرید فالوور اینستاگرام واقعی ، عدم توجه به توضیحات هر سرویس است . متاسفانه بسیار پیش آمده که کاربران توضیحات سرویس های گران قیمت را خوانده و به خیال اینکه توضیحات سرویس گران با سرویس ارزان یکی است ، اقدام به خرید فالوور ارزانتر می‌کنند .

هر نوع فالوور برای یک زمان مناسب کاربرد دارد !زمانی که شما ابتدای کار هستید یا چند سال از فعالیت شما گذشته است .

اگر کمتر از 3 ماه است که فعالیت پیج آغاز شده ، قطعا بهترین راهی که می‌توانید پیج خود را نابود کنید ، خرید فالوور اینستاگرام است .

صبر کردن مهم ترین گزینه است ! برای بسیاری از کاربران صبر کردن متاسفانه زجر آورد شده ! اینکه صبر کنیم حداقل 3 ماه از فعالیت بگذرد و سپس اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنیم ، کار سختی نیست .

یکی از نشانه های اینکه پیج آماده برای خرید فالوور اینستاگرام شده است ، به نحوی که به مشکل نخورید ، ورود یکی از پست ها به اکسپلور اینستاگرام است .

 

بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام واقعی

بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام واقعی

پس از 3 ماه چه کنیم؟ اینجاست که باید فالوور 100 درصد واقعی تهیه کرد .

اما قبل از 3 ماه نیاز است که با تولید محتوای مفید و انجام تبلیغات استوری و پست ، اقدام به جذب فالوور واقعی کنید .

پس از 3 ماه نباید مستقیم فالوور خریداری کنید ! ابتدا به فروشگاه های فالوور مراجعه کرده و گزینه های فروش فالوور را بررسی کنید ! گزینه های فالوور واقعی و ایرانی را انتخاب کرده و برای پیج رقبا یا پیج های آزمایشی خود ، فالوور تهیه کنید.

سپس به تعداد بسیار کم (در حد 100 تا 200 عدد) فالوور خریداری و صبر کنید تا فالوور ها برای پیج ارسال شود . سپس آخرین فالوور های پیج آزمایشی را بررسی کرده و ببینید که آیا فالوور ها اسامی ایرانی دارند؟ یا آیا خود فالوور ها ، فالووری دارند؟

همچنین پروفایل فالوور ها را بررسی کنید که آیا روی عکس پروفایل آن ها کلمه "New" نوشته شده؟ اگر روی عکس پروفایل کلمه New نوشته شده بود ، قطعا فالوور تازه وارد بوده و نمیتواند مفید باشد. اما اگر خود پیج فالوور داشت و اسامی ایرانی ، باز مفیدتر است.

سپس اگر کیفیت به خوبی واقعی و ایرانی بود ، برای هفته اول ، 2000 فالوور تهیه کنید. سپس صبر کنید تا 3 روز بگذرد و سپس مجددا 3000 فالوور تهیه کنید.برای دفعه بعد صبر کنید که 4 روز بگذرد و سپس 4000 فالوور تهیه کنید.

برای دفعات بعد 1 روز دیرتر اقدام به خرید فالوور کنید.سپس وقتی به 10 روز رسید ، مجددا از اول روز اول 1000 تا و 2 روز بعد 2000 تا و تا سقف 5000 تا فالوور تهیه کنید.

هرگز بیشتر از 5000 تا فالوور یکجا خرید نکنید که به طور طبیعی حتی با تبلیغات زیاد ، این میزان فالوور را در یک روز نمی‌توان جذب کرد .

پس از 1 سال فعالیت ، خرید فالوور فیک هم آزاد است!

پس از 1 سال فعالیت ، خرید فالوور فیک هم آزاد است!

اگر 1 سال گذشت ، نگران واقعی بودن نباشید ! هرچند که بهتر است فالوور واقعی اینستاگرام خریداری کنید ، اما کسب یا خرید فالوور فیک یا مخلوطی از فیک و واقعی به دلیل جذب فالوور های واقعی نمی‌تواند باعث نابودی و خرابی پیج شود .

اما قطعا اگر ابتدای راه اقدام به خرید فالوور فیک کنید ، خیلی سریعتر از آنچه که فکر کنید ، زمین می‌خورید . همانطور که ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم ، متاسفانه بسیاری از کاربران صبر ندارند و ترجیع می‌دهند که همان روز اول فالوور واقعی یا فیک خریداری کنند به خیال اینکه راه 1 ساله را 1 شبیه رفت ..

 

نکته مهم ! اینکه از ایجاد پیج 3 ماه یا حتی 1 سال گذشته باشد ، اما تولید محتوایی صورت نگرفته و فالوور واقعی جذب نشده باشد ، هیچ فرقی با پیج تازه تاسیس نخواهد داشت . باید قبل از خرید فالوور حداقل 10 پست منتشر کرده باشد .

صد البته که باید هنگامی که پست ها را منتشر می‌کنید ، پیج هم عمومی باشد و برای 1 بار هم که شده ، یکی از پست ها به اکسپلور راه پیدا کند. نیازی نیست که حتما پست در اکسپلور معروف و پر بازدید شود ، اما وقعی وارد اکسپلور شود ، یعنی توسط اینستاگرام اکنون معتبر شناخته شده است و خرید فالوور واقعی را می‌توان شروغ کرد .

دقت کنید ! خرید ایمپرشن یا سرویس های ورود به اکسپلور فقط باعث میشه که خودتون را گول بزنید . سرویس اکسپلور اینستاگرام پست شما را به اکسپلور می‌برد ، اما این به معنی اعتماد اینستاگرام نیست .

باید صبر داشته باشید و با تولید یک محتوای خاص ، به اکسپلور وارد شوید .

اما یک ترفند خوب و طبیعی وجود دارد که بتوان پست را به اکسپلور برد . آن هم تبلیغ استوری برای همان پست با کیفیت پیج است .

جای اینکه 1 میلیون بدید بابت تبلیغ در یک پیج 1 میلیون نفری ، 3 تا تبلیغ استوری 300 تومانی در پیج های مختلف تهیه کنید . با استوری پست شما در پیج های معروف و جذب بازدید واقعی و دریافت لایک و کامنت ، اعتماد اینستاگرام را تا حدودی کسب می‌کنید و اگر پست شما وارد اکسپلور شود ، یعنی اکنون پیج آماده خرید فالوور است .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر