کد خبر: 184103
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی از خواب عجیبی که از حمام رفتن دید

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۴ فروردین ۱۳۷۶ خواب حمام رفتن با عبدالمجید معادیخواه را روایت کرده است.

روایت هاشمی از خواب عجیبی که از حمام رفتن دید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۴ فروردین ۱۳۷۶ خواب حمام رفتن با عبدالمجید معادیخواه را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران مرحوم رفسنجانی نوشته است:

ساعت پنج و نیم صبح بر اثر خواب ناراحت کننده ای بیدار شدم و دیگر نخوابیدم. در خواب می دیدم که پس از انجام دیداری از یکی از شهرهای ایران عازم خوزستانم و بنا بود با ماشین پژوی شخصی خودم که قبل از انقلاب داشتم سفر کنم. همان اولین ماشین پژوی ۴۰۴ که داشتم. قرار شد حمامی بروم در حالی که جمع زیادی از همراهان در محل صرف ناهار منتظر ما بودند. به حمام رفتم تاسیسات حمام بصورت غیر آشنا و خیلی مفصل بود هر چه لباس بیرون می آوردم باز هم لباس دیگری باقی بود و هر چه صابون می زدم کف نمیکرد و آب شیرها هم قطع می شد بعدا معلوم‌شد یکی از کارکنان آن محل عمدا دستگاه‌ها را از کار می انداخت. اسم او شبیه اسامی مسیحی ها بود. ضمنا نگران زیادی تعداد همراهان و نبودن جا در اتومبیل بودم‌‌. آقای سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان و گویا آقای عبدالمجید معادیخواه هم‌ میخواستند همراه من به خوزستان بیایند. استحمام ناتمام بود که از خواب بیدار شدم‌. احتمال دادم صورتی از وضع کارهای ناتمام و مسئولیتهای دوران ریاست جمهوری ام باشد که بزودی تمام می شود.

دو شب پشت سر هم خواب دیدم که در نزدیکی من هواپیماهای بزرگی که از ایران نبودند ساقط می شدند و من و همراهانم شاهد منظره سقوط و آتش گیری آنها بودیم و گاهی مراکز محل سقوط هم آتش می گرفت...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر