کد خبر: 104894
A

متکی: ابراهیم رئیسی گزینه اصلی شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری است

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در پایان نوزدهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت که صبح امروز 16 فروردین ماه برگزار شد. از آغاز گفتگوهای این شورا با کاندیداهای محتمل و بالقوه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد.

متکی: ابراهیم رئیسی گزینه اصلی شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در پایان نوزدهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت که صبح امروز 16 فروردین ماه برگزار شد، با از آغاز گفتگوهای شورای وحدت با کاندیداهای محتمل و بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داد

به گفته متکی، شورای وحدت گفت و گوها را با نامزدهای مطرح در جریان ارزشی و انقلابی با این هدف که از پیش برنامه ها و افراد محوری در ترکیب دولت مورد نظر آنها و مباحثی از این دست بیشتر آگاه شویم، آغاز کرده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه کماکان حجت الاسلام رئیسی اولویت اول این شورا در بین گزینه‌های مطرح برای ریاست جمهوری است، گفت: در این گفتگوها ارزیابی اولویت های بعدی و پیش بینی لازم در شرایط ویژه مورد نظر است و به زودی چارچوب این گفتگوها و نحوه دعوت از نامزدها  تدوین خواهد شد و برای دستیابی به یک قالب و الگوی مشخص برای برگزاری نشست‌های جدی تر با کاندیداها را در هیئت عالی شورای وحدت بررسی خواهد شد.

 

منبع: تسنیم 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر