کد خبر: 144760
A

فروش جهانی سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۳۰۰ میلیون دستگاه عبور کرد

براساس گزارش منتشرشده، مجموع فروش جهانی سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۳۰۰ میلیون دستگاه فراتر رفته است. این آمار در اکتبر ۲۰۲۱ حدود ۲۴۰ میلیون دستگاه بود. سری ردمی نوت شیائومی به نقطه عطف دیگری دست یافته و به‌گفته‌ی شرکت، بیش از ۳۰۰ میلیون واحد از این گوشی‌های هوشمند را در سطح جهان به فروش رسیده است.

فروش جهانی سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۳۰۰ میلیون دستگاه عبور کرد

یه گزارش سایت دیده بان ایران؛ براساس گزارش منتشرشده، مجموع فروش جهانی سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۳۰۰ میلیون دستگاه فراتر رفته است. این آمار در اکتبر ۲۰۲۱ حدود ۲۴۰ میلیون دستگاه بود.

سری ردمی نوت شیائومی به نقطه عطف دیگری دست یافته و به‌گفته‌ی شرکت، بیش از ۳۰۰ میلیون واحد از این گوشی‌های هوشمند را در سطح جهان به فروش رسیده است.

شیائومی روز گذشته اعلام کرد که فروش سری ردمی نوت تنها در هند از مرز ۷۲ میلیون دستگاه عبور کرده است.

شیائومی برای عرضه‌ی سری ردمی نوت ۱۲ در بازارهای بین‌المللی آماده می‌شود. بخش هندی این شرکت، تبلیغاتی را برای عرضه‌ی زودهنگام این گوشی‌ها در کشور آغاز کرده است.

از این‌رو، شرکت مذکور در حال به‌اشتراک‌گذاری آمار مدل‌های قبلی ردمی نوت است. آمار فروش جهانی سری ردمی نوت در اکتبر ۲۰۲۱ به ۲۴۰ میلیون دستگاه رسید. بیش از یک سال بعد، این رقم اکنون ۶۰ میلیون واحد افزایش پیدا کرده است.

افزایش فروش سری ردمی نوت احتمالاً به تعدادی از مدل‌های عرضه شده توسط این شرکت نسبت داده می‌شود.

شیائومی اکنون دو سری مختلف ردمی نوت را به فروش می‌رساند؛ یکی برای چین و دیگری برای بازارهای جهانی. این شرکت همچنین مدل‌های انحصاری را در مناطق خاصی می‌فروشد. بنابراین، پیش‌بینی تعداد مدل‌هایی که این روزها تحت یک نسل از ردمی نوت عرضه می‌شوند، دشوار اس

براساس شایعات، سری ردمی نوت ۱۲ برای بازارهای بین‌المللی احتمالاً شامل حداقل چهار مدل مانند ردمی نوت ۱۲، ردمی نوت ۱۲ 5G، ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو 5G‌ خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌ها با مدل‌های ردمی نوت ۱۲ که اواخر ماه اکتبر در چین رسماً عرضه شدند، متفاوت باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر