کد خبر: 145318
A

میرسلیم: کار در تهران فراوان است/ عده‌ای فقط به دنبال شغل کارمندی هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در تهران کار فراوان است تا جایی که در برخی مناطق آنقدر کار و اشتغال خوب است که نیاز داریم از سایر نقاط افراد علاقمند به کار بیایند. تصور برخی از اشتغال این است که کارمند دولت شوند این اشتغال مطلوب و مولد نیست.

میرسلیم: کار در تهران فراوان است/ عده‌ای فقط به دنبال شغل کارمندی هستند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به ادعای رئیسی مبنی بر اینکه حتی یک بیکار هم در پاکدشت و رباط کریم وجود ندارد گفت: در برخی از مناطق به اندازه‌ای کار و اشتغال وجود دارد که صاحبان مشاغل برای پیش بردن کار به دنبال کارگر هستند البته این شرایط در همه جای کشور یکسان نیست.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در تهران کار فراوان است تا جایی که در برخی مناطق آنقدر کار و اشتغال خوب است که نیاز داریم از سایر نقاط افراد علاقمند به کار بیایند. تصور برخی از اشتغال این است که کارمند دولت شوند این اشتغال مطلوب و مولد نیست.

میرسلیم در پاسخ به اظهارات برخی مبنی بر فاصله کوتاه دستگیری تا اعدام عاملان ناآرامی‌ها تصریح کرد: خیر به این صورت نیست. به نظر بنده فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد. 

میرسلیم در پایان یادآور شد: بنده قاطعانه از عملکرد قوه قضائیه در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می‌کنم؛ فکر نمی‌کنم اعدام‌ها زودهنگام بوده بلکه به موقع و درست بوده است.

منبع: منیبان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر