کد خبر: 149914
A

تاج: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نداریم

رئیس فدارسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ عجله‌ای نداریم گفت: در حال حاضر در پیک برگزاری بازی های لیگ هستیم و امکان تشکیل تیم ملی وجود ندارد. به هر دو گزینه ایرانی و خارجی فکر می‌کنیم و باید با تدبیر و حساسیت خاص گزینه سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

تاج: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نداریم

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی تاج روز دوشنبه یکم اسفند در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به شخصه، ارزیابی بسیار مثبتی ازگذشته آقای کی‌روش داشته و خواهم داشت. کی‌روش خدمات بسیار مثبتی برای فوتبال ایران انجام داد.

 تاج گفت: کی‌روش همانند بسیاری از مربیان دیگر دارای نقاط ضعف و قوت خاصی بود و زحمات این مربی فوتبال بر کسی پوشیده نیست.

رئیس فدارسیون فوتبال در ادامه افزود: در حال حاضر، کی‌روش  سرمربی قطر است و ما دیگر نمی‌توانیم وی را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم .

تاج با بیان اینکه از قبل، رقم پیشنهادی قطر در دیداری که با آقای شیخ احمد داشتم را می‌دانستم، گفت: رقم پیشنهادی قطر برای دستمزد کی‌روش سه میلیون دلار بود که این رقم از عهده فدارسیون فوتبال ایران بر نمی آمد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ عجله‌ای نداریم گفت: در حال حاضر در پیک برگزاری بازی های لیگ هستیم و امکان تشکیل تیم ملی وجود ندارد. به هر دو گزینه ایرانی و خارجی فکر می‌کنیم و باید با تدبیر و حساسیت خاص گزینه سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه امروزه فوتبال با هیچ پدیده‌ای در دنیا قابل مقایسه نیست و بسیاری از صفحات خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها با اخبار فوتبال پر می‌شود اظهار کرد: اگر فوتبال نباشد بسیار از برنامه‌های تلویزیونی هم نیست و بعضی از مردم تلویزیون را فقط به خاطر فوتبال نگاه می‌کنند.

وی گفت: علت این اتفاق، علاقه مردم به فوتبال است. وقتی علاقه به فوتبال در جامعه زیاد می‌شود به تبع آن اختلاف نظر نیز زیاد خواهد شد.

وی گفت: باید بپذیریم که اخلاف نظر بخشی از فوتبال است و همه نباید موافق نظر من برای انتخاب سرمربی باشند.

وی گفت: مطمئن هستم هر تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرم، بدون شک عده‌ای از افراد، موافق نخواهند بود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: باید بپذیریم بهترین شرایط را برای جامعه به ویژه فوتبال انتخاب کنیم و امیدوار باشیم بهترین نتیجه را با این سرمربی‌ها بگیریم .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر