کد خبر: 150561
A

نماینده مجلس: ممکن است اسرائیل در ماجرای مسمومیت دانش آموزان دست داشته باشد

محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی: با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان تاکید کرد که این حرکت ازسوی منافقین یا هر گروه مخالف و معاند نظام باشد حتما محکوم به شکست است و نمایندگان و مجلس هم در زمان لازم و با مشخص شدن حقیقت موضوع حتما واکنش در خور خواهد داشت.

نماینده مجلس: ممکن است اسرائیل در ماجرای مسمومیت دانش آموزان دست داشته باشد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ماجرای مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس کشور به ویژه در استان قم و بروجرد تصریح کرد: امروز آقای امیر آبادی و تعدادی از نمایندگان این موضوع را یادآوری کردند و از رئیس مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان و کمسیون اجتماعی و امنیت داخلی درخواست کردند که به موضوع ورود کنند و با همکاری دستگاه های امنیتی موضوع را پیگیری کنند و اگر به نتیجه برسند و عامل ماجرا مشخص شود قطعا مجلس حساسیت خود را خواهد داشت و واکنش جدی نشان خواهد داد.

این نماینده مجلس ضمن بیان تحلیل خود از عوامل این ماجرا و تاکید بر اینکه امکان دارد که منافقین و جریان‌هایی که قصد بدنام کردن نظام یا نظام آموزشی کشور را دارند یا حتی اسرائیل در ماجرا دست داشته باشند، گفت: به هر حال فعلا موضوع مبهم است و باید دستگاه های نظارتی و امنیتی اعلام نظر کنند.

مظلومی ادامه داد: هیچ چیز بعید نیست و ممکن است دست اسرائیل یا منافقین و ... پشت ماجرا باشند و دور از ذهن و تصور نیست. اما آنچه مهم است این حرکت ازسوی منافقین یا هر گروه مخالف و معاند نظام باشد حتما محکوم به شکست است و نمایندگان و مجلس هم در زمان لازم و با مشخص شدن حقیقت موضوع حتما واکنش در خور خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر