کد خبر: 151005
A
ادعای نماینده مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران؛

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: مسمومیت دانش آموزان توطئه مشترک اسرائیل و انگلیس است

کیومرث سرمدی واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به سایت دیده‌بان ایران گفت: مسمومیت دانش آموزان یک توطئه است زیرا دشمنان و معاندین انقلاب وقتی دیدند از اغتشاشات به نتیجه نرسیدند دست به چنین کاری زدند.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: مسمومیت دانش آموزان توطئه مشترک اسرائیل و انگلیس است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ از اوایل آذرماه سال جاری تا امروز، دانش‌آموزان ۵۷ مدرسه در ۹ استان دچار مسمومیت شدند موضوع از قم شروع و بعد از آن دامنه این مسمومیت‌ها گسترده‌تر شده و به باقی مدارس کشور نیز سرایت کرد. 

این مسمومیت‌های عجیب به قم و دانش‌آموزان دختر محدود نماند بلکه در بروجرد، اردبیل، تهران و تقریبا در بسیاری از شهرهای کشور  این مورد تکرار شد. واکنش مسئولان بررسی این اتفاق از جمله وزیر بهداشت و وزیر آموزش و پرورش، بیشتر انکار موضوع بود و آن را «شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور» دانستند.

اما از روزهای میانی  هفته گذشته  انکار جای خود را به "دشمن" داد. هنوز ماده مسموم کننده و دلایل مسمومیت مشخص نشده است اما مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی نزدیک به دولت انگشت اتهام را به سمت دشمنان نظام گرفته و آنان را متهم می کنند. 

سایت دیده بان ایران این سوال را از فعالان سیاسی، نمایندگان مجلس و دولتمردان پرسیده که چطور عامل مسمومیت ها با این گستردگی می تواند کار یک گروهک و یا سرویس اطلاعاتی بیگانه باشد؟!

کیومرث سرمدی واله؛ نماینده  اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیده‌بان ایران گفت: دشمن به دنبال جنگ ترکیبی است و با استفاده از تمام توان خود و به صورت هدفمند این کار را انجام میدهند به طوریکه مقام معظم رهبری نیز در صحبت‌هایشان به این موضوع اشاره کردند.

وی با اشاره به اینکه در یک یا دو کشور دیگر نیز در سال‌های گذشته چنین مسمومیت‌هایی رخ داده بود افزود: دشمن با این روش سعی دارند شرایطی برای عدم آرامش روحی و روانی مردم ایجاد کند ولی ما منتظر هستیم تا وزارت کشور، اطلاعات و آموزش و پرورش ضمن ریشه‌یابی دقیق این مسئله، علل و عوامل را شناسایی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دیده بان ایران گفت: به نظر میرسد مسمومیت دانش آموزان یک توطئه است زیرا دشمنان و معاندین انقلاب وقتی دیدند از اغتشاشات به نتیجه نرسیدند دست به چنین کاری زدند. پشت پرده تمامی حوادث ناگوار و توطئه هایی که اتفاق می افتد رژیم خبیث اسرائیل، انگلیس و عاملیت معاندین قرار دارد.

سرمدی ضمن اظهار امیدواری در شناسایی و دستگیری عوامل این حوادث در کوتاه‌ترین زمان و مجازاتشان گفت: در رابطه با تدریس غیرحضوری دانش آموزان نیز مباحثی مطرح شده است ولی تصمیم‌گیری با نهادهای مربوطه است اما با توجه به اینکه تعطیلات نوروز را در پیش داریم و حضور دانش آموزان در مدارس در دهه آخر اسفند کمرنگ میشود امیدواریم این مسئله نیز ریشه کن شده و سال جدید را بدون چنین مسائلی آغاز و پیش ببریم.

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر