کد خبر: 151610
A

علم الهدی: دشمنان خدا به دلیل پیشرفت های ایران اسلامی بدنبال براندازی نظام هستند

علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: باید مراقب بود تا در ماه مبارک رمضان تجاهر به فسق مقابل گنبد امام رضا صورت نگیرد و مسافران هم حفظ حرمت کنند

علم الهدی: دشمنان خدا به دلیل پیشرفت های ایران اسلامی بدنبال براندازی نظام هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیداحمدعلم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در حرم رضوی افزود: امسال شاهد حضور پربرکت و رهنمود آفرین رهبر حکیم انقلاب همزمان با نوروز هستیم، در حالیکه به دلیل تهاجم بیماری از این نعمت طی سه سال گذشته محروم بودیم و ایشان در ساعت 15 اول فروردین ماه سال 1402 در حرم مطهر سخنرانی دارند.

وی در بخشی از سخنانش گفت: امروز کشورمان هدف تمام تهاجمات، گردنکشی ها و جنایات دشمنان خدا قرار گرفته است و دشمنان به دلیل پیشرفت های ایران اسلامی بدنبال براندازی نظام هستند.

امام جمعه مشهد با اشاره به شکست های پی در پی دشمن طی 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: اکنون به هر ابزاری و جریانی که داریم باید متوسل شویم و با همه ظرفیت نظام انقلاب و دولت کمک کنیم تا دشمنان را شکست دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش مسوولان برای حل مشکلات اقتصادی و تامین معیشت مردم دشمنان را بیش از پیش در تحقق اهدافشان ناامید می‌کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسوولان باید در راستای تامین معیشت و رفاه مردم و زندگی آبرومندانه با شرایط اقتصادی مناسب از هیچ تلاشی فروگذار نباشند تا اهداف دشمن محقق نشده و توطئه های آنان خنثی شود.

وی با اشاره به نصب نمادهای تقوی و مذهبی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهر امام رضا(ع) بیان داشت: با اقدامات و تمهیدات حاصله در چهارشنبه آخر سال، مشهد یکی از آرام ترین شهرهای کشور بود که جای قدردانی از مسوولان دارد.

نماینده ولی فقیه در بخشی دیگر از سخنانش گفت: باید مراقب بود تا در ماه مبارک رمضان تجاهر به فسق مقابل گنبد امام رضا صورت نگیرد و مسافران هم حفظ حرمت کنند، ضمن اینکه مسوولان باید محلهای ویژه برای میهمانان امام هشتم(ع) را فراهم کنند تا آنان مجبور به روزه خواری نشوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر