کد خبر: 152145
A

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری: نظام اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح شده است

عباس کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهیری: اقتدار نظام اسلامی در سیاست خارجی به ویژه سیاست همسایگی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی با حضور در میدان های بین المللی ایران اسلامی را به مثابه یک کشور ابرقدرت مطرح کرده است و کشورهای استکباری به ویژه آمریکا، صهیونیسم و هم پیمان های آنان در برنامه‌های اغتشاشات ۱۴۰۱ در صدد به انزوا کشاندن ایران اسلامی بودند؛ اما نظام اسلامی توانست نقاط ضعف را به نقاط قوت و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارد.

 عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری: نظام اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله عباس کعبی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اهمیت مهار تورم در کشور و ضرورت عمل به پیام آیت الله خامنه ای مبنی بر مهار و کنترل گرانی ها به ارگان رسانه ای نزدیک به حوزه های علمیه گفت: رئیس جمهور محترم و دولت سیزدهم عزم جدی بر عملی کردن شعار سال؛ یعنی مهار تورم و رشد تولید دارند تا رشد اقتصادی را اجرایی کنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ارگان رسانه ای حوزه (رسا) گفت: برای این کار همه مدیران نظام اسلامی در سراسر کشور باید هماهنگ با دولت در یک بسیج عمومی به محورهایی که رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود نسبت به شعار سال در بارگاه منور و مطهر رضوی فرمود، توجه کنند.

وی در ادامه افزود: باید معایب اقتصادی کشور توسط مسئولان و دولت اسلامی برطرف شود و برای رسیدن به رشد اقتصادی باید به بخش خصوصی میدان داده شده و شرکت های شبه دولتی یا خصولتی نباید رقیب شرکت های خصوصی شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: باید وابستگی اقتصاد به دلار قطع شود و برای خام فروشی های نفت و دیگر ثروت های ملی تدابیر لازم و جامعی اتخاذ شده و اجرایی شود.

آیت الله کعبی همچنین به نقش مردم برای تحقق شعار سال اشاره و تاکید کرد: مردم ایران اسلامی نیز در ایجاد تحول در فرهنگ عمومی به ویژه مبارزه با اسراف و هدر رفت بی رویه در نان، آب، بنزین، برق، گاز و امثال این موارد تلاش و کوشش کنند و در این راستا وارد میدان شوند.

وی در ادامه افزود: باید فرهنگ تجمل پرستی، تجمل گرایی و چشم و هم چشمی در جامعه و بین خانواده ها از بین رفته و فرهنگ قناعت جایگزین آنان شود و در بین عموم مردم نسبت به کالاهای ایرانی برای رقابت با کالاهای خارجی تعصب خاصی ایجاد شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت وجود وحدت و همدلی در جامعه اسلامی اظهار داشت: باید نسبت به وحدت و همدلی در جامعه و استحکام درونی کشور بیشتر توجه شود و اگر دولت و ملت دست در دست هم داده و با همیاری و هم افزایی، توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ایجاد تحول اجرایی کنند، امید است که در سال ۱۴۰۲ شاهد ایجاد تحول های بنیادی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ارائه برنامه تحول از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: برنامه تحولی را که رهبری معظم فرمود، قابل تحقق و قابل اجرا است و می توان چشم انداز روشنی را برای آینده ملت ایران در بعد اقتصادی بر اساس مهار تورم و رشد اقتصادی ترسیم کرد.

آیت الله کعبی در پایان ابراز کرد: اقتدار نظام اسلامی در سیاست خارجی به ویژه سیاست همسایگی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی با حضور در میدان های بین المللی ایران اسلامی را به مثابه یک کشور ابرقدرت مطرح کرده است و کشورهای استکباری به ویژه آمریکا، صهیونیسم و هم پیمان های آنان در برنامه‌های اغتشاشات ۱۴۰۱ در صدد به انزوا کشاندن ایران اسلامی بودند؛ اما نظام اسلامی توانست نقاط ضعف را به نقاط قوت و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر