کد خبر: 179621
A
دیده بان ایران بررسی کرد؛

رعب و وحشت داعشی مدیران زاکانی در مترو/ پشت پرده حضور نمایشی داعش در متروی تهران چه کسی بود؟

«الله اکبر»های دو مرد با هیبت داعش که با جیغ‌های بی‌وقفه دو زن همراه شده، ایستگاه مترو را ملتهب می‌کند. این نمایشی است که به صلاحدید مدیر مجموعه فرهنگی و هنری مترو در یکی از ایستگاه‌های مترو به نمایش درآمده و در ابتدا رعب و وحشت مسافران قطار شهری را به همراه دارد.

رعب و وحشت داعشی مدیران زاکانی در مترو/ پشت پرده حضور نمایشی داعش در متروی تهران چه کسی بود؟

 دیده بان ایران- پریسا هاشمی: «الله اکبر»های دو مرد با هیبت داعش که با جیغ‌های بی‌وقفه دو زن همراه شده، ایستگاه مترو را ملتهب می‌کند. این نمایشی است که به صلاحدید مدیر مجموعه فرهنگی و هنری مترو در یکی از ایستگاه‌های مترو به نمایش درآمده و در ابتدا رعب و وحشت مسافران قطار شهری را به همراه دارد.

نهادهای امنیتی و نظامی علت جنگ‌های نیابتی را دور نگه‌داشتن کشور از تکفیری‌هایی مانند داعشی عنوان کرده‌اند. با آن که نهادهای امنیتی بارها و بارها از کشف و خنثی سازی عملیات‌های داعش در داخل و خارج ایران خبر دادند، اما داعش با فرار از حلقه سفت و سخت امنیتی ایران توانسته چند عملیات‌ تروریستی مانند دوبار حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ در شیراز، حمله به آرامستان کرمان در روزهای عزاداری سردار سلیمانی و... را در دو سال گذشته به نتیجه برساند که به شهادت هموطنانمان انجامیده است. نهادهای امنیتی روز 22 بهمن تاکید کردند که یک عامل داعش که قرار بود حمله مسلحانه تروریستی در ایران را رقم بزند در عراق به هلاکت رسانده‌اند.

  در این میان معاونت فرهنگی و هنری مترو درصدد آن برآمده که چهره خشن داعش را در مترو به نمایش بگذارد که این اقدام باعث رعب و وحشت مسافران مترو به ویژه کودکان شد. این اقدام حاکی از آن است که مدیران علیرضا زاکانی، شهردار تهران وقت شناسی خوبی ندارند و جامعه که هنوز از حیرت و التهاب عملیات تروریستی در کرمان بیرون نیامده را دوباره در شوک و سرگردانی فرو برد. مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این نمایش بی‌موقع گفت: «نمایش جنایات داعش خوب است اما اینکه در مترو این کار انجام شود یا خیر، باید بررسی شود. باید اندازه نگه داشته شود و شاید نمایش دادن جنایات داعش در همان حد و اندازه صحیح نباشد.»

پشت پرده حضور نمایشی داعش در متروی تهران چه کسی بود؟

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ برنامه حضور نمایشی داعش توسط معاونت فرهنگی و هنری مترو تحت مسئولیت سید محمد نقیب، معاون امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران انجام شد. پیشتر افرادی که در فضای مجازی به «حجاب بان» معروف شده اند و مسئولان آنها نیروهای "خودجوش مردمی" می خوانند توسط این نهاد مجوز فعالیت دریافت کرده و ساماندهی شده اند.

 از جمله سوابق کاری معاون فرهنگی مترو می‌توان به معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری تهران، قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ و مدیر تامین و تولید محتوای معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو اشاره کرد.

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر