کد خبر: 182736
A
در پاسخ به دیده بان ایران مطرح شد؛

معاون برنامه‌ریزی، شهرداری تهران: کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی کارکنان مترو تشکیل شده است

مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران به دیده‌بان ایران گفت:کارگروهی تشکیل شده تا موضوعات معیشتی راهبران مترو بررسی شود. چند گروه در شهرداری دارای کار دشوار هستند. فعالیت بخشی از پرسنل آرامستان ها، مترو، اتوبوسرانی، شهربان - حریم‌بان، پسماند و... سخت و دشوار است

 معاون برنامه‌ریزی، شهرداری تهران: کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی  کارکنان مترو تشکیل شده است

دیده بان ایران _پریسا هاشمی  مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران به سوالات دیده‌بان ایران درباره عملکرد ضعیف ۱۳۷ و مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری پاسخ داده و گفت: با قاطعیت یکی از زحمت کش ترین بخش  پرسنل شهرداری در ۱۳۷ کار می‌کنند، چرا که مدام با افرادی سر و کار دارند که نقصی را دیده و گزارش کرده‌اند و فکر می کند کاربر ۱۳۷ می‌تواند تمام مسائل را حل کند.

او افزود: هیچگاه تذکری درباره نوع خدمت رسانی به ۱۳۷ نداشتیم. اما مورد پیگیری قرار گرفتن پیامها موضوع بحث تذکرهاست. بهبودی در این بخش ایجاد شد و در مدیریت مجموعه نیز نغییراتی رخ داد. در حال حاضر نرخ پاسخگویی به شهروندان به حد قابل قبولی رسیده است.

باقری در پاسخ به این سوال که چرا به شرایط معیشتی پرسنل حمل و نقل رسیدگی نمی‌شود، تاکید کرد: نمی‌شود مطلق گفت که به شرایط معیشتی آنها رسیدگی نمی‌شود. کارگروهی تشکیل شده تا موضوعات معیشتی راهبران مترو بررسی شود. چند گروه در شهرداری دارای کار دشوار هستند. فعالیت بخشی از پرسنل آرامستان ها، مترو، اتوبوسرانی، شهربان - حریم‌بان، پسماند و... سخت و دشوار است. پرسنل آتش‌نشانی به من گفتند که پس از حادثه پلاسکو اضطراب روانی خانواده های ما افزایش یافته و نگرانند که ما سالم بر می‌گردیم؟ و به کوچک تذین خبر حساس شدند. ما باید تمام کارکنان شهرداری را درک می‌کنم و نگاه نقطه‌ای و جزیره‌ای نداریم.

منبع: سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر