کد خبر: 32986
A

ابراهیموویچ: یونایتد می تواند مدعی جدی قهرمانی در اروپا و انگلیس باشد

مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس گفت: شیاطین سرخ می توانند چالش جدی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کنند.

ابراهیموویچ: یونایتد می تواند مدعی جدی قهرمانی در اروپا و انگلیس باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز، زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا و مارکوس روخو بعد از مدت ها به تیم یونایتد بازگشتند. شیاطین سرخ در دیدار مقابل نیوکاسل در روز شنبه با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. شاگردان خوزه مورینیو که در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس ایستاده اند، با این برد در فاصله هشت امتیازی منچسترسیتی صدرنشین لیگ جزیره قرار دارند.
یونایتد با چهار برد در چهار دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، فقط یک امتیاز برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها نیاز دارد. یونایتد روز شنبه به مصاف تیم بازل سوئیس می رود.
ابراهیموویچ گفت: قهرمانی در اروپا و انگلیس هدف آنها است.
وی گفت: فکر می کنم ما در این فصل قوی تر شده ایم. این هدف ما است و معتقدم می توانیم به این هدف برسیم.
ابراهیموویچ گفت: سرمربی تیم بسیار خوشحال است؛ چرا که یک تیم کامل را در اختیار دارد. او حتی با محدودیت بازیکن هم می داند چه کار کند، او یک برنده است و هر فصل قهرمانی کسب کرده است.
ابراهیموویچ و روخو بعد از مصدومیت جدی که فصل گذشته به آن گرفتار شدند، به تیم بازگشتند. ابراهیموویچ در دیدار روز شنبه نیمکت نشین بود و در اواخر وقت بازی به میدان آمد.
این بازیکن سوئدی در مورد مصدومیت خود نیز گفت: هواداران اگر میزان مصدومیت مرا می دانستند، از بازگشت من به میادین فوتبال حیرت زده می شدند.
پوگبا هم بعد از بهبودی از مصدومیت همسترینگ به ترکیب تیم بازگشت و در اولین بازی خود از ماه سپتامبر تاکنون گل زد.
در حال حاضر اریک بایی و فیل جونز مدافعان تیم و مایکل کریک هافبک کهکشانی ها تنها مصدومان این تیم هستند.
ورزشی**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر