کد خبر: 62244
A

احمدی نژاد نسبت به اقدام دولت آمریکا علیه سپاه واکنش نشان داد/ پاسداران انقلاب با خدمت به مردم جواب این اقدام آمریکا را بدهند

محمود احمدی نژاد به اقدام خصمانه و جاهلانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

احمدی نژاد نسبت به اقدام دولت آمریکا علیه سپاه واکنش نشان داد/ پاسداران انقلاب با خدمت به مردم جواب این اقدام آمریکا را بدهند
به گزارش دیده بان ایران؛ در پی اقدام جاهلانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمود احمدی نژاد در پیامی این اقدام را متاثر از سرمستی حاکمان آمریکا از قدرت بلامنازع و احساس شکست ناپذیری آنان دانست و تأکید کرد که نظام استکباری آمریکا به روند افول و فروپاشی خود سرعت بخشیده است.

 متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس سنت الهی و تجربه تاریخی، مستکبران و امپراتوری‌های ضد مردمی در نقطه اوج قدرت، احساس جاودانگی و شکست‌ ناپذیری می‌کنند. خود قانون می‌گذارند، خود اجرا می‌کنند و خود نظارت و قضاوت و حکم صادر می کنند و نه تنها برای دیگران حقی قائل نیستند و حقوق اساسی آنان را آشکارا زیر پا می گذارند، بلکه فهم و خرد و اراده ملت ها را نیز نادیده می گیرند.

همین غفلت بزرگ از حقیقت هستی، نقطه عطف زندگی آنها و آغاز روند افول و فروپاشی و محو سریع آنان از صفحه روزگار بوده است.

بدون تردید در نتیجه مواضع، تصمیمات و اقدامات امروز حاکمان سرمست از قدرت بلامنازع در آمریکا، یک بار دیگر این سنت قطعی الهی تکرار خواهد شد.

دخالت سردمداران آمریکا در امور داخلی کشورها و ملت‌ها و مواضع آنان در برابر ملت ایران و تصمیم اخیرشان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با هیچ منطقی جز منطق استکباری و شیطانی قابل توجیه نیست و هیچ ملت یا دولت مستقلی نیز از این تصمیمات و اقدامات مذموم و محکوم، حمایت نخواهد کرد.

از خیل عظیم برادران و فرزندان انقلابی‌ام در مجموعه سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج انتظار دارم که این رفتار ناشایست دولت آمریکا را با خدمت هرچه بیشتر به مردم و همراهی بالاتر با آنان و صیانت گسترده از حقوق اساسی مردم پاسخ دهند و آشکارتر از گذشته نشان دهند که در دفاع از مردم و آرمانهای انقلاب آماده فداکاری هستند.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
۲۰ فروردین ۱۳۹۸

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر