کد خبر: 107297
A

عصبانیت عجیب عضو شورای شهر چهارم نسبت به اظهارات اخیر «حناچی»/ قناعتی: شما پاسبان شهر تهران نیستید که «مبارزه با فساد» وظیفه شما باشد!

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: وقتی می‌خواهند عوام فریب کنی این طور صحبت می‌کنند. مبارزه با فساد خوب است اما وظیفه اصلی شما این نیست. شما پاسبان شهر نیستید و به عنوان شهردار شهر انتخاب شدید. 20 درصد وقتتان را باید بگذارید برای نظارت و پیگیری اینطور کارها اما 80 درصد دیگر را باید برای حل مشکلات شهری مردم اختصاص می‌دادید. وظیفه اصلی شما چیز دیگری است و باید پاسخ دهید که به چه علت در این مدت اتوبوس‌ها کم شده و واگن‌های مترو افزایش نیافته است.

عصبانیت عجیب عضو شورای شهر چهارم نسبت به اظهارات اخیر «حناچی»/ قناعتی: شما پاسبان شهر تهران نیستید که «مبارزه با فساد» وظیفه شما باشد!

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران در واکنش به سخنان اخیر شهردار تهران درباره اینکه «افتخار ما این است که در مقطع انتخابات پای خود را روی گاز نگذاشتیم» به سایت جهان نیوز گفت: آقای حناچی گفته در زمان انتخابات نمی‌خواهند کار سیاسی کنند، اما سوال اینجاست که در سال های گذشته چه کردید؟ وقتی در این سال های گذشته کاری نکرید، باید امروز هم چنین شعاری دهید.

قناعتی درباره صحبت های حناچی درباره مبارزه با فساد در دوره خود، گفت: وقتی می‌خواهند عوام فریب کنی این طور صحبت می‌کنند. مبارزه با فساد خوب است اما وظیفه اصلی شما این نیست. شما پاسبان شهر نیستید و به عنوان شهردار شهر انتخاب شدید. 20 درصد وقتتان را باید بگذارید برای نظارت و پیگیری اینطور کارها اما 80 درصد دیگر را باید برای حل مشکلات شهری مردم اختصاص می‌دادید. وظیفه اصلی شما چیز دیگری است و باید پاسخ دهید که به چه علت در این مدت اتوبوس‌ها کم شده و واگن‌های مترو افزایش نیافته است.
 
وی درباره تخریب دوره قبلی مدیریت شهری توسط اعضای شورای شهر و شهردار، گفت: کسی که کار کرده بالاخره یک بخشی از آن هم ممکن است ایراد داشته باشد. ولی وقتی که کاری نکردید پس غلطی هم ندارید. این صحبت ها بیشتر عوام فریبی است و قصد دارند عدم کارایی، توانایی و کارنامه خالی خودشان را با زیر سوال بردن عملکرد دوره های گذشته و تخریب آن بپوشانند.

عضو سابق شورای شهر درباره عملکرد آقای قالیباف در دوره شهرداری، گفت: مردم تهران با رایی که در انتخابات مجلس به آقای قالیباف دادند، نشان دادند که قدردان زحمات افرادی هستند که در مملکت کار می‌کنند. اگر کسی کارش بد باشد در تهران رای اول را نمی‌آورد. مردم آگاه و قدردان هستند و با این اظهارات فریب نمی‌خورند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر