کد خبر: 152625
A

معاون قوه قضاییه: با هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در ترویج بی‌حجابی همکاری دارند، برخورد خواهیم کرد

حجت‌الاسلام‌ محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در ترویج بی‌حجابی در ایران همکاری دارند، به‌طور جدی برخورد خواهد کرد.

معاون قوه قضاییه: با هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در ترویج بی‌حجابی همکاری دارند، برخورد خواهیم کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه عصر امروز در حاشیه سفر به سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ارتقای فرهنگ اسلامی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در جامعه پیگیری شود و قوه قضائیه به این مسأله توجه دارد.

به نوشته فارس، وی گفت: فرهنگ قوی ایرانی و اسلامی با غنای بسیاری زیادی که دارد، امروز باید معرفی و تقویت شده و همه دستگاه‌ها به میدان بیایند تا این فرهنگ متعالی به‌ویژه در نسل جدید نهادینه شود.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه رشد فرهنگی با همکاری همگانی به‌ویژه تلاش‌های مداوم مدارس و دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد و باید به این امر توجه کرد، برخی مسائلی را که این روزها در برخی نقاط کشور شاهد آن هستیم، ناشی از بی‌توجهی به مسائل فرهنگی دانست.

مصدق اضافه کرد: هنجارشکنی‌هایی که اخیراً از سوی برخی‌ها انجام می‌شود، ریشه‌هایی دارد که باید به آن توجه کرد و دوری از این ناهنجاری‌ها با محوریت حجاب نیازمند فرهنگ‌سازی صحیح است.

و ادامه داد: هیچ فرهنگی با تحمیل به‌درستی اجرایی نمی‌شود و در آموزه‌های اسلامی ما نیز این امر وجود دارد و جوامع مختلف نیز اثرات فرهنگ تحمیلی را شاهد بوده‌اند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: آمارهایی که این روزها دستگاه‌های مسؤول امر فرهنگ ارائه می‌دهند، نشانگر این بوده که اکثریت جامعه با رعایت حجاب در کشور موافقت دارند و عمده مردم ما حجاب را دوست دارند.

مصدق بیان کرد: این علاقه‌مند به حدی است که در روزهای اخیر شاهد مطالبه‌گری‌های متعدد مردم در زمینه رعایت حجاب در کشور بوده‌ایم و این نشان می‌دهد فرهنگ اسلامی در کشور ما ریشه‌ای قوی دارد.

وی افزود: برنامه‌های قوه قضاییه و قوه مجریه در زمینه امور فرهنگی و حجاب به‌روشنی و وضوح اعلام شده و در دست اجراست.

معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: آگاهی بخشی به کسانی که غافلانه حجاب را رعایت نمی‌کنند و سبب ایجاد ناهنجاری‌هایی در جامعه می‌شوند، در دستور کار قرار دارد و بخشی از برنامه‌های قوه قضاییه معطوف به این دسته از افراد است.مصدق اضافه کرد: برخی افراد نیز اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و با سرویس‌های جاسوسی در ترویج بی‌حجابی در ایران همکاری دارند که حساب آنها جداست و قوه قضاییه با معاندان و هنجارشکنانی از این دست، به‌طور جدی برخورد خواهد کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر