کد خبر: 153639
A

چند می‌گیری امنیت صفحه اینستاگرام را تامین کنی؟

امنیت صفحه اینستاگرام برای برخی از کاربران این برنامه دغدغه‌ شده است، تا جایی‌که برای آن ادمین استخدام می‌کنند. دل‌نگرانی آنها بازار «امنیت صفحه» را گرم کرده است؛ آنقدر که خود ادمین‌ها هم بادیگارد استخدام کرده‌اند! کار ادمین‌ها، زدن چند تیک در تنظیمات برنامه است و برای آن 2 تا 6 میلیون تومان هزینه دریافت می‌کنند.

چند می‌گیری امنیت صفحه اینستاگرام را تامین کنی؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ گوشه‌ای از صفحه اینستاگرامی برخی از بازیگران، بلاگرها یا کسب‌وکارها آدرس یک اکانت نوشته شده که امنیت صفحه اینستاگرام آنها را تامین می‌کند. این کار برای آنها در سال 2 تا 6 میلیون تومان هزینه دارد.

نانشان در روغن است. آدرس صفحه اینستاگرام را می‌گیرند و می‌گویند: «امنیت صفحه شما دست ماست. خیالتان راحت!» برخی از آنها «برو و بیایی» دارند. شناخته‌شده هستند. کارشان آنقدر رونق گرفته است که حالا خودشان هم بادیگارد استخدام کرده‌اند.

چند نفر از آنها، سایت تخصصی با تبلیغات حرفه‌ای راه انداخته‌اند. به نظر می‌رسد آنقدر برایشان درآمد داشته که با تبلیغات تخصصی در سایت، مشتری جذب کنند. منشی داشته باشند و راه‌های ارتباطی مختلف از جمله شماره تماس، ایمیل، مشاوره واتس‌اپی و… در اختیار مشتریان بگذارند. مشتریانی که دغدغه هک صفحه اینستاگرامی خود را دارند.

وقت گرفتن از برخی از آنها چندان کار راحتی نیست. باید در لیست انتظار قرار بگیرید. تلفن گویای آنها هم این پیام را برای مشتری می‌خواند: «اگر کارشناسی برای پاسخگویی در دسترس باشد، شماره … را بگیرید. در غیر این صورت پیغامتان از روش‌های دیگر از جمله واتس‌اپ و تلگرام پیغام بگذارید.»

یکی از کسانی که کار امنیت صفحه اینستاگرام انجام می‌دهد، می‌گوید: «کارشناسان ما روش‌هایی برای امنیت صفحه دارند. با متدهای نوین کار می‌کنیم.» البته توضیحی در این مورد نمی‌دهد که منظورش از متد نوین چیست.

تامین امنیت صفحه مانند «پیج‌فروشی»، «افزایش فالوئر» یکی از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام شده است. برنامه محبوبی که ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در کشورهای مختلف دارد.

5 میلیون، هزینه امنیت صفحه شخصی

اما تامین امنیت صفحه اینستاگرام چقدر آب می‌خورد؟ امنیت صفحه، نرخ ثابتی ندارد. آنها که حرفه‌ای‌تر کار می‌کنند، بازه زمانی برای کار خود تعریف کرده‌اند؛ سه ماهه، 6 ماهه و یک ساله.

شخصی یا تجاری بودن، تعداد فالوئر و بازه زمانی دلخواه در رقم پیشنهادی تامین امنیت صفحه اینستاگرام موثر است. یکی از این افراد قیمت‌ها را اینطور تعیین و دسته‌بندی کرده است: صفحه شخصی و کاری، سه ماهه، 6 ماهه و یک‌ساله. عکس خود را با چند بادیگارد روی سایت هم گذاشته است.

بیراه نیست اگر بگوییم همین عکس با بادیگارد هم به کارش رونق بیشتری می‌دهد. به زبان ساده‌تر، برخی بادیگارد را نشانه «حرفه‌ای و خفن بودن» آن شخص می‌دانند.

هر چقدر تعداد فالوئر بالا برود هزینه بیشتر می‌شود؛ برای مثال هزینه امنیت صفحه شخصی با 100 هزار فالوئر، سه ماهه حدود 700 هزار تومان می‌شود. همین صفحه برای بازه زمانی 6 ماهه، حدود 900 هزار تومان و یک ساله نیز حدود یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد.

تعداد دنبال‌کننده بیشتر در اینستاگرام، یعنی هزینه بیشتر برای امنیت صفحه. اگر صفحه شخصی شما 200 هزار دنبال‌کننده داشته باشد، یک ساله حدود یک میلیون و 600 هزار تومان و 6 ماهه نیز یک میلیون و 300 هزار تومان باید به ادمین امنیت پرداخت کنید.

یک میلیون دنبال‌کننده برای یک صفحه شخصی، سه ماهه حدود چهار میلیون و 300 هزار تومان و 6 ماهه حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد. یک‌ساله هم چهار میلیون و 850 هزار تومان می‌شود.

6 میلیون تومان برای امنیت صفحه تجاری

صفحات تجاری برای امنیت صفحه اینستاگرام خود، رقم بیشتری پرداخت کنند. همان سایتی که هزینه امنیت صفحه شخصی اینستاگرام را در آن بررسی کردیم، برای صفحات تجاری ارقام بیشتری تعیین کرده است.

هزینه امنیت یک صفحه تجاری که 100 هزار دنبال‌کننده دارد، سه ماهه حدود یک میلیون تومان، 6 ماهه یک میلیون و 600 هزار تومان و یک‌ساله نیز حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان می‌شود. صفحه تجاری با 500 هزار فالوئر و یک‌ساله حدود چهار میلیون تومان و صفحه تجاری با یک میلیون دنبال‌کننده، 6 میلیون تومان هزینه دارد.

یکی دیگر از کسانی که در کار تامین امنیت صفحه اینستاگرام است، می‌گوید: «ما برای شخصیت‌های معروف هم کار انجام می‌دهیم. بازیگران، فوتبالیست‌ها و… . رضایت کسانی که برایشان کار انجام دادیم را هم در صفحه خودمان منتشر کرده‌ایم. اعتبار کار ما مشخص است.»

او ادامه می‌دهد: «برای صفحه‌ای که 500 هزار دنبال‌کننده دارد، 6 ماهه، 500 هزار تومان و برای یک‌ساله هم یک میلیون تومان هزینه دریافت می‌کنم. برای صفحه یک میلیون فالوئری هم 6 ماهه و یک‌ساله به ترتیب یک میلیون و 2 میلیون تومان هزینه دارد.» در میان نمونه کارهایش صفحات کم فالوئر هم دیده می‌شود، مثلا 2 یا سه هزارتایی!

یکی دیگر از ادمین‌های تامین امنیت صفحه اینستاگرام می‌گوید: «تجاری و شخصی فرقی برایم ندارد. بستگی به تعداد فالوئر دارد. برای صفحه 50 هزار فالوئری، 150 هزار تومان و 100 هزارتایی، 300 هزار تومان برای یک سال می‌گیرم.» به عبارتی برای هر 50 هزار دنبال‌کننده، 150 هزار تومان هزینه دریافت می‌کند. بنابراین صفحه یک میلیون فالوئری را سه میلیون تومان می‌گیرد.

درآمد میلیونی برای هیچ!

اسامی کاربران یا همان مشتری‌ها را در لیست خود ردیف می‌کنند. چند میلیون می‌گیرند تنها برای اینکه تائید هویت دو مرحله‌ای را در صفحه اینستاگرام افراد انجام دهند یا یک رمز عبور قوی برای آنها انتخاب کنند. کاری که هر کاربری می‌تواند به راحتی انجام دهد.

بازار گرمی که از بی‌اطلاعی برخی از کاربران به راه افتاده است. دفتر و دستکی برای ادمین‌های امنیت صفحه اینستاگرام درست شده و سالانه بی‌آنکه کار خاصی انجام دهند، مبلغی دریافت می‌کنند. این در حالی‌ست که اینستاگرام هم مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر، راه ارتباط و پیگیری مشکلات دارد.

نمی‌توان برآورد دقیقی از درآمد آنها داشت. مشخص نیست چند نفر را در لیست تامین امنیت خود ردیف کرده‌اند. اما به نظر می‌رسد آنقدر برایشان درآمد دارد که با بادیگارد رفت‌وآمد کنند!

ضمن اینکه ممکن است برخی از افراد با داشتن آدرس صفحه، ایمیل و شماره تلفن کابران از آن سواستفاده هم کنند. ناگهان صفحه از دسترس خارج شود و کاربر فکر کند صفحه‌اش هک شده است، یا حتی می‌تواند مشکلات دیگری مانند دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر را هم به دنبال داشته باشد.

منبع: تجارت نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر