کد خبر: 156426
A

افزایش ۳۱ درصدی ورود خودرو به گیلان طی شبانه روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۵۰ هزار و ۵۴۱ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شاهد افزایش ۳۱ درصدی ورود به استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم.

افزایش ۳۱ درصدی ورود خودرو به گیلان طی شبانه روز گذشته

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامعلی نیک فهم مدیر کل راهداری گیلان با اشاره به آغاز تدریجی موج سفرها به استان گیلان همزمان با پایان هفته و آغاز تعطیلات نیمه خرداد ماه، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد تردد ۹۷ هزار و ۷۹۱ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۵۰ هزار و ۵۴۱ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد خروج ۴۷ هزار و ۲۵۰ دستگاه وسیله نقلیه از استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۳۱ درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش ۳۱ درصدی در خروج از استان نیز هستیم.

نیک فهم، بیشترین ورودی به استان را از آزادراه قزوین - رشت با تردد ۱۸ هزار و ۸۶۱ دستگاه وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: محور رامسر - چابکسر با تردد ۱۷ هزار و ۹۶۲۵ دستگاه وسیله نقلیه دومین محور پرتردد ورودی به استان است.

وی از مسافران خواست قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خاطرنشان کرد: رانندگان برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد ایجاد ترافیک در محورهای ورودی و خروجی نباشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر