کد خبر: 156521
A

زلزله ۴.۷ ریشتری گهواره خسارتی نداشته است/اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله‌زده گهواره

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت : در پی وقوع زمین‌لرزه ۴.۷ و ۴ ریشتر صبح امروز «گهواره» کرمانشاه، تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌.

زلزله ۴.۷ ریشتری گهواره خسارتی نداشته است/اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله‌زده گهواره

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ افشین یگانه، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت: دو زمین‌لرزه‌ای پی‌در‌پی به بزرگی ۴.۷ و ۴ ریشتر صبح امروز منطقه کرندغرب به مرکزیت «گهواره» در استان کرمانشاه را لرزاند.

وی ادامه داد: زلزله‌ای به شدت ۴.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین ساعت ۸:۲۱ دقیقه صبح امروز در گهواره کرمانشاه به وقوع پیوست که بلافاصله در کمتر از سه دقیقه بعد، ساعت ۸ و ۲۴ دقیقه «گهواره» کرمانشاه برای بار دوم و این بار با شدت ۴ ریشتر در عمق ۵ کیلومتری زمین لرزید.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: در پی وقوع زمین‌لرزه در گهواره کرمانشاه، تیم‌‌های ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، افزود: طی آخرین اطلاعات و آماری که از بخشدار، عوامل محلی و خانه‌های هلال احمر مخابره شده خوشبختانه تا بدین لحظه خسارتی اعلام نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر