کد خبر: 182620
A
در گفت و گو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

علیزاده طباطبایی، وکیل صدیقه وسمقی: موکلم در زندان اوین است/ هفته گذشته وسمقی به شعبه سه بازپرسی احضار شد ولی اتهامش ذکر نشده بود/ موکلم می‌گفت تا اتهامم مشخص نشود، نمی‌روم

علیزاده طباطبایی، وکیل صدیقه وسمقی درباره جزئیات بازداشت موکلش به دیده‌بان ایران گفت: هفته گذشته ایشان از شعبه سه بازپرسی احضار شده ولی اتهام ایشان عنوان نشده بود. من به شعبه رفتم و اعلام وکالت کردم ولی اجازه مطالعه پرونده را ندادند و می‌گفتند تا خودشان نیایند و ما تفهیم اتهام نکنیم، نمی‌توانیم پرونده را به شما بدهیم. خانم وسمقی هم می‌گفتند که تا اتهام من مشخص نشود، نمی‌روم. در نهایت هم امروز ایشان را در منزل بازداشت کردند.

علیزاده طباطبایی، وکیل صدیقه وسمقی: موکلم در زندان اوین است/ هفته گذشته وسمقی به شعبه سه بازپرسی احضار شد ولی اتهامش ذکر نشده بود/ موکلم می‌گفت تا اتهامم مشخص نشود، نمی‌روم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ صبح امروز، صدیقه وسمقی، اسلام‌پژوه و عضو اسبق شورای شهر تهران در منزل خود بازداشت شد. محمود علیزاده طباطبایی، وکیل وسمقی درباره جزئیات بازداشت موکل خود به دیده‌بان ایران گفت: «هفته گذشته ایشان از شعبه سه بازپرسی احضار شده ولی اتهام ایشان عنوان نشده بود. من به شعبه رفتم و اعلام وکالت کردم ولی اجازه مطالعه پرونده را ندادند و می‌گفتند تا خودشان نیایند و ما تفهیم اتهام نکنیم، نمی‌توانیم پرونده را به شما بدهیم. خانم وسمقی هم می‌گفتند که تا اتهام من مشخص نشود، نمی‌روم. در نهایت هم امروز ایشان را در منزل بازداشت کردند. فردا صبح بنده به بازپرسی می‌روم تا اگر وکالت من پذیرفته شده بود، بررسی کنم که موضوع از چه قرار است.»

علیزاده طباطبایی

علیزاده طباطبایی در پاسخ به اینکه آیا از محل نگهداری موکل خود اطلاع دارد یا خیر، گفت: «از شعبه سوم بازپرسی دادسرای اوین احضار شده بودند و بنابراین اکنون در زندان اوین نگهداری می‌شوند.»

این وکیل همچنین درخصوص اجتمال آزادی با قید وثیقه، عنوان کرد: «من به همسرشان گفتم که وثیقه بگذارند چراکه قرار بازداشت نیست و حتما قرار وثیقه است. اما همسرشان گفتند که فعلا وثیقه‌ای در دسترس ندارند.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر