کد خبر: 31342
A

زمان اتمام طرح های عمران شهری اراک تا یک ماه آینده اعلام می شود

شهردار اراک گفت: زمان تحویل طرح های در دست اجرای شهرداری اراک تا یک ماه آینده مشخص و اعلام می شود.

زمان اتمام طرح های عمران شهری اراک تا یک ماه آینده اعلام می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، داود تاجران عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای شهر اراک افزود: در این مدت تابلوهای روز شمار در تمامی طرح های در دست اجرای شهرداری نصب می شود تا شهروندان نظاره گر خدمات باشند.
وی بیان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک یکی از طرح های مهم است که تکمیل آن به مطالبه جدی مردم تبدیل شده و پیش بینی شده عرشه اصلی آن تا پایان سال جاری و بقیه بخش ها تا پایان سه ماه اول سال 97 به بهره برداری برسد.
معاون فنی و عمران شهرداری اراک گفت: هم اینک چهار طرح تقاطع غیرهمسطح در کلانشهر اراک در دست اجرا است.
محمدرضا خسروی افزود: از این تعداد، 2 طرح توسط قرارگاه خاتم الانبیاء، یک طرح به صورت امانی در اختیار شهرداری و طرح شهید کاوه نبیری توسط جهاد نصر در دست اجرا است.
وی بیان کرد: پیش بینی شده بخش نخست پل روگذر علم الهدی به سمت شهر صنعتی تا 6 ماه آینده به بهره برداری رسد و طرح تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک نیز دارای 52 درصد پیشرفت فیزیکی است.
معاون فنی و عمران شهرداری اراک ادامه داد: طرح تقاطع غیرهمسطح ورزش اراک نیز از طرح های مهم این شهر است که اجرای آن نقش موثری در توسعه شهر دارد و هم اکنون دارای 56 درصد پیشرفت فیزیکی است.
در نشست صحن علنی شورای شهر بحث افزایش سقف اختیارات قانونی شهرداری در معاملات و تملکات مورد بحث و بررسی و به تصویب رسید.
بر این اساس تملک اراضی و املاک مورد نیاز شهرداری در طرح های شهری تا سقف 20 میلیارد ریال، در خصوص توافق با مالکان و سرمایه گذران با سقف اختیارات 35 میلیارد ریال و اختیار تهاتر املاک و اموال شهرداری اراک با پیمانکاران و بستانکاران طرف حساب تا مبلغ 14 میلیارد و 670 میلیون ریال مصوب شد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و ذر این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر