کد خبر: 32509
A

ترافیک شدید در مسیر اسلام آبادغرب/ممنوعیت ورود کامیون به سرپل ذهاب

صبح جمعه همانند روزهای قبل مسیرهای منتهی به سرپل ذهاب شاهد ترافیک شدید خودروهای کمک رسان از نقاط مختلف کشورمان به طرف مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است به طوریکه پلیس راه مانع از ورود کامیون ها به شهرستان سرپل ذهاب می شود.

ترافیک شدید در مسیر اسلام آبادغرب/ممنوعیت ورود کامیون به سرپل ذهاب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به مناطق زلزله زده، ترافیک خودروهای کمک رسان هم اکنون به چند کیلومتر می رسد و از گردنه پاتاق به بعد نیز تقریبا عبور خودروها قفل شده است.
پلیس راه استان کرمانشاه سه راهی :چقازرد' به طرف سرپل ذهاب را مسدود کرده و محموله های کمکی را به علت اشباع منطقه به طرف شهرستان گیلانغرب هدایت می کند.
حجم زیادی از کمک های دولتی و مردمی از نقاط مختلف کشور از روز دوشنبه و پس از زلزله یکشنبه شب روانه استان کرمانشاه و شهرستان های سرپل ذهاب، دالاهو و ثلاث باباجانی شده به طوریکه بسیاری از این مناطق اکنون به دپوی محصولات غذایی، چادر، پتو و سایر اقلام تبدیل شده است.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
دراین حادثه 436 نفر جان خود را از دست داده و 9 هزار 397 نفر مصدوم شدند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر