کد خبر: 35448
A

امام جمعه دیلم: طرح جاده دیلم به گناوه هرچه زودتر تکمیل شود

امام جمعه دیلم استان بوشهرگفت: از مسئولان استان انتظار داریم هر چه زودتر طرح دردست اجرای جاده این شهرستان به گناوه را تکمیل کنند.

امام جمعه دیلم: طرح جاده دیلم به گناوه هرچه زودتر تکمیل شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر دیلم افزود: محور دیلم به گناوه از جاده های پر تردد استان بوشهر و مهم ترین طرح در حوزه این شهرستان است که امیدواریم هرچه زودتر طرح دو بانده شدن آن تکمیل شود.
وی با تبریک آغاز هفته وحدت افزود: خدمتی که رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) از آغاز رسالت خود به بشریت کردند منحصربفرد است که امید بخشی به مستضعفان یکی از اهداف بزرگ آن بود.
امام جمعه دیلم اظهارکرد: امروز ایران اسلامی منادی وحدت درهمه دنیاست و ملت هر گونه صدای تفرقه افکنی را خاموش و محکوم می کند.
وی با اشاره به نابودی گروه جنایتکار داعش، گفت: پس از 6 سال فتنه و جنایات وحشیانه این گروه که فلسفه وجودی آن شکاف بین مسلمانان جهان بود با همت و رشادت جبهه مقاومت نابود شد.
حسینی بوشهری از تلاش نیروی انتظامی و مقام های قضایی شهرستان تقدیر و خواستار برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و آرامش عمومی دراین منطقه شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
**
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر