کد خبر: 40675
A

پرونده ضارب دادیار اجرای احکام، در حال رسیدگی است

رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد حمله به دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری تهران گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پیگیری‌های قضایی در ارتباط با جنایتی که از ناحیه این فرد رخ داده، در دست اقدام است.

پرونده ضارب دادیار اجرای احکام، در حال رسیدگی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: متاسفانه یکی از همکاران خانم شاغل در اجرای احکام دادسرای ما توسط یکی از اصحاب پرونده مورد ایراد ضرب با چاقو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این همکار شاغل در اجرای احکام باردار نیز بود، گفت: اقدام فرد جانی می‌توانست آثار زیانبار سنگینی را به دنبال داشته باشد که خوشبختانه و به لطف خداوند، به طفل ایشان آسیبی نرسید.

رییس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: آسیب‌های وارده به همکارمان با اقدام به موقعی که انجام شد و به بیمارستان اعزام شد، رو به بهبودی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در مجموعه قضائی کار خطیر و مسئولیت سنگینی داریم و به لحاظ اینکه همکاران‌مان با مجرمین و تبهکاران از گروه‌های مختلف مواجه هستند، در معرض این قبیل مخاطرات و آسیب‌ها قرار دارند که این نمونه‌ای از این اقدامات بود.

وی افزود: فرد ضارب دستگیر شده و پیگیری‌های قضایی در ارتباط با جنایتی که از ناحیه این فرد رخ داده، در دست اقدام است./ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر