کد خبر: 74165
A
ابراهیم رئیسی:

هرچه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اخیر مشخص شود

رئیس قوه قضائیه گفت: باید تلاش شود هر چه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف شود.

هرچه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اخیر مشخص شود

به گزارش دیده بان ایران؛  حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز با مسئولان قضایی گفت: در مسائل و اغتشاشات اخیر، حضور مردم و بسیجیان در ارتباط با ایجاد امنیت و آرامش نقش ارزشمند و بی بدیلی بود که باید از آنها تقدیر کرد.

وی ضمن درود به روح شهدای بسیج گفت: تفکر بسیجی ، باید تفکر غالب در همه حوزه ها و مدیریت‌ها  باشد و اگر امروز امنیتی در کشور داریم، مرهون تفکر بسیجی است. اگر امنیتی در منطقه وجود دارد، مرهون اندیشه و تفکر بسیجی است.

رئیسی افزود: ما در دستگاه قضایی باید روز به روز تفکر بسیجی را توسعه دهیم و همه سطوح در دستگاه قضایی باید با تفکر و اندیشه بسیجی کار را دنبال کنند. هرچه مسئولیت برتر و بالاتر است؛ باید اندیشه بسیجی بیشتر رشد داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: باید تلاش شود هر چه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: مسؤولانی که در مرکز، کار مدیریتی انجام می‌دهند،در این خصوص کار خود را دنبال و پیگیری کنند چرا که شرط موفقیت، پیگیری علی‌الدوام است و نباید پیگیری‌ها قطع شود.

رئیسی گفت: هر چه زودتر باید تکلیف این بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف و وضعیت آنها مشخص شود و کسانی که تقصیر کمتری دارند برایشان تصمیم‌گیری شود و آنانی که موجب ناامنی شده‌اند و اغتشاش کرده‌اند نیز وضعیت‌شان باید مشخص شود و در دادگاه به جرم آنها رسیدگی خواهد شد. 

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر