کد خبر: 75594
A

حناچی: من نگفتم که شهر باید تخلیه شود/ اصلاً تخلیه امکان پذیر نیست!

شهردار تهران در خصوص اظهاراتش مبنی بر ضرورت تخلیه شهر در شرایط آلودگی هوا گفت: منظور من تخلیه شهر نبود چون اصلا امکان پذیر نیست بلکه منظور تعطیلی فعالیتهایی بود که تولید هیدروکربن می‌کند.

حناچی: من نگفتم که شهر باید تخلیه شود/ اصلاً تخلیه امکان پذیر نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ پیروز حناچی در حاشیه بازدید از میدان تره بار جلال آل احمد و فروشگاه شهروند و کمپین حمایت از کودکان مبتلا به سرطان گفت: مردم تهران از این اقدام خیرخواهانه حمایت خواهند کرد زیرا سرطان فقط درد ندارد و هزینه هم دارم.

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایط تحریم قیمت دارو هم بیشتر می شود و این موضوع را برای بیماران سرطانی سخت تر می‌کند.

حناچی گفت: مبنای قیمت گذاری ما در شهروند و میادین میوه و تره بار حمایت از مصرف کنندگان است و تلاش شده است در شهروند برند ایرانی با کیفیت ارائه شود و قیمت ها هم قیمتهای مناسب باشد.

شهردار تهران تصریح کرد: در این شرایط سخت تلاش می‌کنیم به مردم شهر کمک کنیم.

یکی از خبرنگاران خطاب به شهردار تهران گفت: شما یک اظهار نظری داشتید درخصوص تعطیلی شهر این موضوع چه بوده است.

حناچی گفت: منظور تخلیه شهر نبوده است. یادتان باشد که تخلیه اصلا امکان پذیر نیست. بلکه سخن ما تعطیلی بود آن هم تعطیلی همه فعالیتهایی که منجر به افزایش هیدروکربن‌ها می‌شود.

وی درخصوص حضور شهروند در سایر شهرها گفت: شهروند موسسه اقتصادی است و طبیعی است که براساس اساسنامه می‌توانند یک سری اقدامات را انجام دهند و اگر این اقدام در راستای افزایش سود باشد احتمالا انجام میگیرد.

شهردار تهران در خصوص نامه‌ای که یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و موضوع کمک دو میلیاردی به پلیس راهور و همچنین وضعیت بد رانندگان تاکسی گفت: در مورد رانندگان تاکسی در حال پیگیری هستیم تا کارتهای سوخت به دستشان برسد.

حناچی ادامه داد: در مورد نامه‌ای که می‌فرمایید من هنوز آن را ندیده‌ام و به محض رؤیت اطلاع رسانی خواهم کرد.

وی در خصوص ودیعه شرکت دوچرخه‌های اشتراکی هم گفت: آن شرکت یک شرکت خصوصی است و طبیعی است که باید خودش پاسخگوی مردم باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر