کد خبر: 82911
A

نژاد بهرام مطرح کرد؛ ساماندهی پیاده راه‌ها به معنی فروش آن‌ها نیست

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگویی، در تشریح جزئیات لایحه ساماندهی پیاده راه‌های پایتخت گفت: موضوعاتی در برخی از رسانه با عنوان پیاده راه فروشی و آزادسازی دستفروشی در قبال دریافت پول مطرح می‌شود که باید اعلام کنم که این لایحه به معنی آزادسازی دستفروشی در قبال پرداخت پول نیست.

نژاد بهرام مطرح کرد؛ ساماندهی پیاده راه‌ها به معنی فروش آن‌ها نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگویی، در تشریح جزئیات لایحه ساماندهی پیاده راه‌های پایتخت گفت: موضوعاتی در برخی از رسانه با عنوان پیاده راه فروشی و آزادسازی دستفروشی در قبال دریافت پول مطرح می‌شود که باید اعلام کنم که این لایحه به معنی آزادسازی دستفروشی در قبال پرداخت پول نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه لایحه در کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و خدمات شهری در حال بررسی است، افزود: نگاه این لایحه بدین شکل است که فضای پیاده راه جلوی اصنافی که عرض زیادی دارند ساماندهی شود که این اقدام می‌تواند باعث نشاط اجتماعی شود.

نژاد بهرام تأکید کرد: لایحه شهردار تهران به منظور توسعه نشاط اجتماعی و ساماندهی فضای جلوی محل کسب اصناف تهیه شده است که پس از تصویب لایحه در صحن شورای شهر تهران ستادی متشکل از ۱۰ نفر تشکیل می‌شود که ساز و کار اجرای طرح ساماندهی فضای پیاده راه جلوی اصناف را بر عهده دارد.

 او در پاسخ به این سوال که ستاد ساماندهی پیاده راه‌های پایتخت متشکل از چه نهاد‌هایی است؟ گفت: اطلاع دقیقی در این باره ندارم، اما نمایندگانی از حراست، بازرسی، معاون خدمات شهری، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در ستاد ساماندهی پیاده راه‌ها حضور دارند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر لایحه در صحن شورای شهر تهران به تصویب برسد، ستاد مذکور تشکیل می‌شود و ساز و کار جانمایی مکان‌ها مشخص می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر