کد خبر: 111078
A

اطلاعات جدید از اپل واچ سری ۷ منتشر شد+تصاویر

بر اساس گزارش‌های جدید، اپل واچ سری ۷، به جای افزودن سنسور‌های جدید، از باتری بزرگتری بهره خواهد برد.

اطلاعات جدید از اپل واچ سری ۷ منتشر شد+تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ از زمانی که اپل واچ اصلی منتشر شد، اپل عمر باتری ۱۸ ساعت را تبلیغ می‌کند. این برای مدل اول به همان اندازه که برای سری ۶ فعلی صدق می‌کند، صادق است.

 اپل واچ سری ۷

با این حال، طبق گزارشات داخلی، این شرکت معتقد است که اگر مدل جدید عمر باتری بهتری داشته باشد، می‌تواند صاحبان ساعت‌های قدیمی را وادار به ارتقا کند. طبق گفته بلومبرگ، مدل ۲۰۲۲ سنسور دمای بدن را معرفی می‌کند. این ویژگی می‌توانست امسال اضافه شود، اما اپل فکر کرد استفاده از اتاقی که حسگر برای اشغال آن در یک باتری بزرگتر استفاده می‌کرد، عاقلانه‌تر است.

تراشه اپل S۷ که به انرژی ساعت مجهز می‌شود، به یک سیستم دو طرفه جمع و جورتر در یک طرح بسته (SiP) تبدیل می‌شود، تا فضای بیشتری برای باتری فراهم شود. اندازه ساعت‌های جدید همان اندازه مدل‌های فعلی خواهد بود یا به طور نامحسوس ضخیم‌تر هستند.

رندر‌های غیر رسمی اپل واچ سری ۷  نشان دهنده طراحی جدید و رنگ سبز جدید است. مورد دیگری که از ابتدا به سختی تغییر کرده است، طراحی بیرونی است. اپل امیدوار است که صاحبان مدل‌های قدیمی را به خود جلب کند.

 اپل

در طراحی جدید، کناره‌ها تخت خواهند بود و مطابقت بیشتری با طرح‌های آیفون و آیپد دارد، حاشیه‌های اطراف صفحه نازک‌تر خواهد بود (که ممکن است منجر به افزایش اندازه صفحه شود) و لمینیت بهتر باعث کاهش فاصله بین نمایشگر و شیشه محافظ می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود اپل واچ سری ۷  پشتیبانی UWB را بهبود بخشد. در سال‌های بعدی، اپل می‌خواهد حسگر‌های قند خون و الکل را به ساعت‌های خود اضافه کند، هرچند چند سال دیگر با آن‌ها فاصله ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر