کد خبر: 128521
A

ماجرای نگارش نامه ۱۳۰ نماینده مجلس درباره «ارز ترجیحی» چیست؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رسانه ها خواست که در زمینه حذف ارز ترجیحی افکار عمومی را در جریان بگذارند.

ماجرای نگارش نامه ۱۳۰ نماینده مجلس درباره «ارز ترجیحی» چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین رضوانی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه رسانه‌ها موظف بوده و هستند که در زمینه حذف ارز ترجیحی افکار عمومی را در جریان بگذارند. نامه‌ای با امضای ۱۳۰ نفر از نمایندگان مجلس تهیه شده و به هیات رئیسه تحویل داده شده، اما هنوز به اطلاع رسانه‌ها رسیده نشده است و هیات رئیسه موظف است به آن ترتیب اثر دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در میان امضا کنندگان که تعدادشان رو به افزایش است، ۳ نفر از روسای کمیسیون‌ها، تعدادی از روحانیون مجلس، تعدادی از اعضای هیات رئیسه قرار دارند، این نامه در تاریخ ۱۷ اسفند ماه به هیات رئیسه تحویل داده شده و باید به آن ترتیب اثر داده شود.

رضوانی افزود: بدون هیچ تردیدی در میان طراحان ارز ترجیحی افراد دلسوز و کارشناس وجود دارد، اما تدبیر در حاکمیت ایجاب می‌ کند به همه طراحان خوشبین نباشیم خصوصا وقتی می‌ بینیم این افراد تنهایی بحث‌ های کارشناسی را پیگیری می‌ کنند. این بحث‌ ها موافق و مخالف دارد و برخورد صادقانه با آنها ضرورت دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: وقتی می ‌بینیم یک طرفه به محکمه می ‌روند دچار تردید می‌ شویم، لذا اگر ضرورت حذف ارز ترجیحی را بپذیریم این مهم در شرایط کاهنده تورم درست است نه در شرایطی که تورم بیداد می‌ کند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر