کد خبر: 131795
A

مصباحی مقدم: ملت ایران «بایـــد» نسبت به حذف ارز ترجیحی خوشبین و از دولت حمایت کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: باید ملت ایران نسبت به اقدامات دولت در جهت اصلاح اقتصادی کشور و حذف ارز ترجیحی خوشبین و امیدوار باشند تا اینکه دولتمردان در فضای مساعد و مناسب خدمات ارزنده به مردم ارائه کنند و به اهدافی که در این طرح در نظر دارند برسند.

مصباحی مقدم: ملت ایران «بایـــد» نسبت به حذف ارز ترجیحی خوشبین و از دولت حمایت کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار کارگران مبنی بر اینکه دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد و همه قوا باید کمک کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب نگاه کلان به مشکلات و مسائل اقتصادی کشور دارند و خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه و راهبرد ایشان را تعقیب و سیاست های کلان نظام را دنبال و اجرایی می کند.

وی ابراز داشت: دولتمردان برای اجرایی کردن راهبردهای رهبر معظم انقلاب پیش قدم شدند، از این رو ایشان از سیاست های دولت در طرح اصلاح اقتصادی حمایت کردند.

اقدامات دولت سیزدهم در جهت تامین امنیت اقتصادی مردم است

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با تأکید بر لزوم همراهی مردم برای به سرانجام رسیدن طرح اصلاح اقتصادی دولت، بیان کرد: باید ملت ایران نسبت به اقدامات دولت در جهت اصلاح اقتصادی کشور و حذف ارز ترجیحی خوشبین و امیدوار باشند تا اینکه دولتمردان در فضای مساعد و مناسب خدمات ارزنده به مردم ارائه کنند و به اهدافی که در این طرح در نظر دارند برسند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم درصدد کسب رضایت عمومی مردم است، افزود: دولت درصدد بوده با حذف ارز ترجیحی و همچنین با برقراری یارانه های ویژه برای اقشار کم درآمد جامعه، کشور را در مسیر رشد اقتصادی قرار دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: مردم با حمایت از طرح اصلاح اقتصادی دولت می توانند ثبات قیمت کالاهای اساسی و همچنین مدیریت موفق دولت در عرصه های اقتصادی را رقم بزنند.

تفاوت رویکرد دولت رئیسی با روحانی در حل مشکلات اقتصادی

وی با اشاره به تفاوت رویکرد دولت آیت الله رئیسی و دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم تاکید بر استقلال اقتصادی کشور، تولید و اشتغال دانش بنیان و پیشبرد ساخت مسکن است، اما ما در دولت قبل چنین نگاه و برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف را شاهد نبودیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه متاسفانه دولت روحانی حل مسائل اقتصادی کشور را به مسائل خارجی پیوند زده بود، گفت: دولتمردان گذشته حل مسائل اقتصادی، اشتغال، مشکل آب و آلودگی هوا را به برجام گره زده بودند و در آن دولت شاهد این امر نبودیم که مسؤولان تلاش کنند که با رونق تولیدات داخلی، تحریم های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم اظهار کرد: امروز ما در دولت سیزدهم شاهد خنثی سازی نقشه ها و تحریم های دشمنان هستیم و این تفاوت بزرگ دولت آیت الله رئیسی با دولت روحانی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر