کد خبر: 174914
A

تکذیب ادعای خودروسازان درباره دریافت مجوز گرانفروشی

خودرو سازان اخیرا ادعا کردند که با معاون اول رئیس‌جمهور و وزارت صمت توافق کردیم که «خودروهای مازاد» را با «قیمت بازار» بفروشیم! اما دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور گفته که این معاون اول تاکنون هیچ مصوبه، ابلاغیه و دستوری نداشته است.»

تکذیب ادعای خودروسازان درباره دریافت مجوز گرانفروشی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ « قرار بود آخر تابستان خودروی ساینا که در قرعه کشی طرح یکپارچه برنده شده بودم را در قبال اسقاط خودروی فرسوده‌ام، تحویل بدهند، الان حدود 4 ماه گذشته ولی هیچ خبری نیست، در این 4 ماه مجبور شدم خودروی فرسوده‌ای که هیچ استفاده ای از آن ندارم را بیمه کنم و کلی برایش آن هزینه کنم، کلی وام گرفتم و قرض کردم و این پولها هر روز دارد از ارزشش کم می شود و هنوز هم مشخص نیست که قرار است چه زمانی این خودرو را با چه قیمتی به من بدهند » اینها گلایه های یکی از مخاطبان خبرگزاری است و از این دست گلایه ها بسیار است.

ادعای خودروسازان

با همه این گلایه‌ها روز گذشته اما خودرو سازان ادعا کردند با معاون اول رئیس جمهور و وزارت صمت توافق کردیم که «خودروهای مازاد» را با «قیمت بازار» بفروشیم!

این ادعا در حالی مطرح شده که خودروسازان هنوز به بسیاری از تعهدات خود برای تحویل خودرو به مشتریان خود عمل نکرده اند و از سویی موظف هستند خودروهای خود را در سامانه یکپارچه عرضه کنند.

تکذیب ادعاها

البته این ادعای خودروسازان از سوی معاون اول رئیس جمهور تکذیب شد. کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور شنبه گذشته تاکید کرد که « دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور در خصوص قیمت خودرو و نحوه فروش آن تاکنون هیچ مصوبه، ابلاغیه و دستوری نداشته است.»

هیچ مجوزی برای افزایش قیمت خودرو داده نمی‌شود

سخنگوی شورای رقابت هم البته گفته که « هیچ مجوزی برای افزایش قیمت خودرو به عنوان مشوق به ازای افزایش تولید به خودروسازان داده نمی‌شود.»

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر