کد خبر: 237284
A

عروسک لبوبو، صاحب شرکتش را وارد فهرست ۱۰ میلیاردر برتر از نظر رشد ثروت کرد

مبتکر و مؤسس شرکت «Pop Mart International Group»، وانگ نینگ (Wang Ning)، به لطف موفقیت بی‌سابقه عروسک پرطرفدار «لابوبو»، اکنون در جمع ۱۰ ثروتمند برتر چین قرار گرفته است

عروسک لبوبو، صاحب شرکتش را وارد فهرست ۱۰ میلیاردر برتر از نظر رشد ثروت کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، عروسک لبوبو (Labubu) شرکت Pop Mart و صاحب آن، وانگ نینگ (Wang Ning)، را به جمع ۱۰ ثروتمند برتر چین وارد کرد، زیرا موفقیت ویروس‌گونه این عروسک محبوب باعث رشد چشمگیر درآمد و سود شرکت پاپ مارت شد، که در نهایت ثروت وانگ نینگ را بیش از ۱.۶ میلیارد دلار افزایش داد.

افزایش درآمد و سود:

در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۵، شرکت پاپ مارت با رشد ۲۰۴ درصدی درآمد و ۳۶۲ درصدی سود خالص مواجه شد که بخش بزرگی از آن به دلیل فروش مجموعه‌ی عروسک‌های لبوبو بود. 

محبوبیت جهانی:

عروسک لبوبو به لطف همکاری با «کاسینگ لَنگ» (Kasing Lung) و عرضه محدود در ابتدا، به یک ترند جهانی تبدیل شد و با حمایت سلبریتی‌هایی مانند «کییم کارداشیان» و «ری‌هانان» محبوبیت یافت. 

محصولات ترکیبی:

«آویزهای کوچک» لبوبو که ترکیبی از عروسک و اکشن فیگور بودند، از اواخر سال ۲۰۲۳ وارد بازار شدند و نقش مهمی در همه‌گیری این محصول داشتند. 

پایگاه قدرتمند:

پاپ مارت برای تکرار موفقیت لبوبو، بیش از ۲۰ محصول عروسکی جدید را در سال ۲۰۲۵ با تکنیک‌های مختلف تولید کرده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر