کد خبر: 35127
A

فرصت ثبت درخواست شناسه صندوق مکانیزه فروش تا 30 دی ماه است

سازمان امور مالیاتی در فراخوانی از مودیان مالیاتی که از صندوق مکانیزه فروش استفاده می کنند، خواست تا پایان دی ماه درخواست تخصیص شماره شناسه سامانه صندوق خود را ثبت کنند.

فرصت ثبت درخواست شناسه صندوق مکانیزه فروش تا 30 دی ماه است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیین نامه دولت در زمینه چگونگی استفاده از صندوق های مکانیزه فروشگاهی تیرماه امسال به تصویب هیات وزیران رسید؛ در این آیین نامه سامانه صندوق فروش شامل سامانه ای اعم از صندوق فروش یا رایانه یا نرم افزار کاربردی شامل سخت افزار و نرم افزار است که امکان اتصال به سامانه سازمان امور مالیاتی را برای ثبت اطلاعات خرید و فروش کالا و خدمات واحد کسب و کار داشته باشد.
دولت در این آیین نامه سازمان امور مالیاتی را مکلف کرده است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق به تدریج و براساس اولویت، اشخاص مشمول را تعیین و مراتب را حداکثر تا پایان شهریورماه هر سال از طریق درج در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار و روزنامه رسمی کشور اعلام کند.
در سال های گذشته و براساس فراخوان اتاق اصناف 29 گروه مکلف به نصب صندوق های مکانیزه فروش شدند که آخرین گروه در سال 1393 اعلام شد و از سال 1394 مکلف به نصب این صندوق ها بودند در صورتی که اقدام نکنند از معافیت های مالیاتی برخوردار نمی شوند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر