کد خبر: 149097
A

روزهای سخت سالاری

دشمنان در داخل و خارج پالایش و پخش کمین کرده اند، از شرکتهای همطراز و تابعه وزارت نفت تا مدیران میانی و کارمندان و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی.

روزهای سخت سالاری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزی می شنویم که خجسته مهر مشغول کندن چاه ویل برای سالاری است و با همه مصوبات مخالفت می کند، یک روز وزیر نفت معاونش را از خود و جلسه می راند و روز دیگر یک نماینده مجلس خواب وزارت دیده و بر عملکرد پالایش و پخش می تازد.

این نوشته ها یک خبر نیست، هشدار است، هشدار برای کسی که نامزد دریافت جایزه بهترین عملکرد بابت مدیریت سوخت است اما به ساختار منابع انسانی شرکت تحت لوایش  بی توجه. منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش را نه مدیر فعلی بلکه معاون وی هدایت می کند، معاونی که حزب باد است و فعالیت های چاکرمابانه‌اش در دولت های قبلی با خصوصیات و فضایل مدیرعامل فعلی پخش و پالایش جور در نمی آید.

معاونی که سمت گرفته که فقط گرفته باشد اما از الفبای منابع انسانی کاملا بی خبر است. در مقابل شخصی وجود دارد که در دولت قبل هزینه های زیادی داده ، اما فداکاری هایش تا کنون بی پاسخ مانده است.

رضا مختار فعال صنفی و کارمند  شرکت ملی پالایش و پخش که با گردانندگی کانال فوق اسرار و انتشار اخبار فعالیت های سالاری و شرکت تاکنون ارادت خود را به وی نشان داده است.

این شخص می تواند جایگزین مناسبی برای حوزه منابع انسانی شرکت باشد و شاید حتی بخاطر عملیاتی بودنش می توان از وی در مناصب بالاتر (به عنوان مثال هماهنگی و نظارت بر تولید که مدیرش از بازماندگان زنگنه است) بهره برد.

آقای سالاری تا دیر نشده به فکر کارکنان خود باشید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر