کد خبر: 154786
A

بازدید دانش آموزان مجتمع بین الملل و تطبیقی از کارخانه الکتروژن از بزرگترین کارخانه های صنعتی بخش خصوصی کشور

اردوی علمی دانش آموزان مجتمع بین الملل و تطبیقی پسران تهران از یکی از بزرگترین کارخانه های صنعتی کشور برگزار گردید، با استقبال دانش آموزان مواجه گردید و بیش از صد دانش آموز در قالب تورهای 30 الی 40 نفره طی 3 روز برگزار گردید.

بازدید دانش آموزان مجتمع بین الملل و تطبیقی از کارخانه الکتروژن از بزرگترین کارخانه های صنعتی بخش خصوصی کشور

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اردوی علمی دانش آموزان مجتمع بین الملل و تطبیقی پسران تهران از یکی از بزرگترین کارخانه های صنعتی کشور  برگزار گردید، با استقبال دانش آموزان مواجه گردید و بیش از صد دانش آموز در قالب تورهای 30 الی 40 نفره طی 3 روز برگزار گردید. 

طی این اردو جناب مهندس طاهریان از کارشناسان فنی کارخانه در مورد اهداف اردوهای علمی و اهمیت آشنایی دانش آموزان با صنعت پرداخت و تولید محصولات کارخانه الکتروژن را تشریح نمود. 

همچنین از سایت های مختلف بازدید به عمل آمد و دانش آموزان از نزدیک با روند کاری و تولید محصولات آشنا شدند. 

این کارخانه با مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات تولیدی، ظرفیت ذخیره سازی، سیستم کنترل کیفیت و تکنولوژی پیشرفته در جنوب غرب تهران (منطقه احمد آباد مستوفی) در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار واقع شده است. زیربنای کارخانه بیش از ۱۰هکتار است. الکتروژن با 1500 پرسنل پیشرو در تولید بیش از 50 نوع موتور برق صنعتی و خانگی از جمله انواع موتور برق کولر گازی و ماشین لباسشویی، پمپ آب کولر و انواع مشعل های گازی و نفتی در ایران می باشد. محصولات الکتروژن در محدوده 0.05 تا 45 کیلو وات و مطابق با ابعاد و استانداردهای بین المللی می باشد

و نقش عظیمی در بازار کشور دارد و حجم عظیم محصولات نقش کلیدی در خودباوری جوانان این مرزوبوم دارد.

photo_2023-05-10_19-44-13

photo_2023-05-10_18-39-32

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر