سئو سایت پزشکی: صفر تا ۱۰۰ خدمات دیجیتالی برای پزشکان
سئو سایت پزشکی و خدمات دیجیتالی پزشکان توسط ماورانت؛ یکی از موارد بسیار مهم در دنیای دیجیتالی پزشکان به نقل از وب سایت خبرگزاری خبرآنلاین، سئو وب سایت پزشکی یا مدیکال سئو است؛ پزشکان با اجرای سئو پزشکی وب سایت خود میتوانند با متقاضیان و زیباجویان یا بیماران اطراف خود و سراسر دنیای وب در ارتباط باشند.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سئو سایت پزشکی و خدمات دیجیتالی پزشکان توسط ماورانت؛ یکی از موارد بسیار مهم در دنیای دیجیتالی پزشکان به نقل از وب سایت خبرگزاری خبرآنلاین، سئو وب سایت پزشکی یا مدیکال سئو است؛ پزشکان با اجرای سئو پزشکی وب سایت خود میتوانند با متقاضیان و زیباجویان یا بیماران اطراف خود و سراسر دنیای وب در ارتباط باشند.
ارتباط پزشکان با متقاضیان یکی از اصلیترین راههای رسیدن بیماران به پزشکان است که باید در این حوزه متخصصان آن وارد کار شوند تا بتوانند بهترین نتیجه را برای پزشک به همراه داشته باشند از این رو خبرگزاری دیده بان ایران به نقل از خبرآنلاین، خواهان معرفی بهترین شرکت برندینگ پزشکی و سئو سایت پزشکی است؛ در این متن خبری همراه دیده بان ایران باشید تا با شرکت ماورانت بیشتر آشنا شوید.
همچنین شما میتوانید از طریق لینک زیر منبع متن خبر را مشاهده و متن آن را نیز مطالعه نمایید.
https://www.khabaronline.ir/news/2141406/سئو-سایت-پزشکی-رتبه-۱-گوگل-مطب-و-کلینیک-شماست
سئو سایت پزشکی چیست و چرا اهمیت دارد؟
سئو سایت پزشکی امروزه یکی اصلیترین نیازهای برندسازی برای پزشکان و کلینیکهاییست که میخواهند علاوه بر بالا بردن اعتبار خود، مراجعان بیشتری جذب کنند. سئو پزشکی به مجموعهای از اقدامات گفته میشود که بر روی وبسایتها انجام شده و به افزایش رتبه آنها کمک میکند. طبیعتا هر چقدر یک وبسایت پزشکی رتبه بهتری داشته باشد، افراد بیشتری آن را دیده و به آن مراجعه خواهند کرد.
اما سئو وب سایت پزشکی یا مدیکال سئو تنها مختص به افزایش ورودی نمیشود، بلکه با تولید محتوای باکیفیت و لینک سازی اصولی، باعث جلب اعتماد بیماران و مراجعان بالقوه خواهد شد و به تبع آن، افراد بیشتری به کلینیک و یا مطب پزشکان مراجعه خواهند کرد.
تفاوت سئو سایتهای پزشکی با سایر حوزهها
به طور کلی بازاریابی دیجیتالی در حوزه پزشکی و سلامت به دو دسته برونگرا و درونگرا تقسیم میشود. هنگامی که پزشک با روشهای بازاریابی و تبلیغات پزشکی گوناگون اقدام به شناساندن خود به مراجعان بالقوه کند، از روش برونگرا استفاده کرده است. اما هنگامی که از روشهایی استفاده کنیم که بیماران و مراجعان خودشان به دنبال ما بگردند و به راحتی بتوانند ما را پیدا کنند، از روش درونگرا استفاده کردهایم.
یکی از اصلیترین تفاوتهای سئو سایت پزشکی با سایر روشهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی همچون تبلیغات پزشکی، درونگرا بودن آن است. مزیت روش درونگرا، این است که میتوانید مطمئن باشید کسانی که شما را در سطح اینترنت پیدا میکنند قطعا به خدمات پزشکی و سلامت که توسط شما ارائه میشود نیاز دارند و مخاطب هدفتان هستند. همین مسئله نشان میدهد که شما نصف مسیر بازاریابی و فروش را طی کرده اید.
اگر خواهان دریافت اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات پزشکی و نحوه اجرای تبلیغات پزشکان در دنیای دیجیتالی همچون اینستاگرام هستید میتوانید با مراجعه به صفحه خدمات تبلیغات پزشکی ماورانت از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتری را کسب کنید.
https://mavaranet.net/blog/تبلیغات-پزشکان-0-تا-100-تبلیغ-پزشکی
اهمیت اعتمادسازی و افزایش مراجعه بیماران از طریق گوگل
امروزه تقریبا تمام افراد در هنگام بروز بیماری و یا داشتن قصد انجام عملهایی مثل عملهای زیبایی، پیش از هر اقدامی، تمایل دارند در سطح اینترنت به دنبال خدمات پزشکی و سلامت بگردند. سئو وب سایت پزشکی باعث میشود که در هنگامی که مراجعی به خدمات شما نیاز دارد، در صدر جدول نتایج گوگل با وبسایت شما مواجه شود.
شاخصهای اصلی موفقیت در سئو وب سایت پزشکی
مانند هر حوزه تخصصی دیگری، در سئو سایت پزشکی نیز مواردی وجود دارد که پایه و اساس تمام نتایج مطلوب ما هستند. در سئو پزشکی تمرکز ما بر این است که هم گوگل سایت ما را به عنوان یک سایت معتبر، متخصص و با تجربه شناسایی کند و هم کاربر سایت بتواند حس انسانیت، همدلی و اعتماد را دریافت کند.
آژانس تخصصی دیجیتال مارکتینگ پزشکی ماورانت، توانسته است با گرد هم آوردن یک تیم حرفهای و متخصص از کارشناسان سئو سایت پزشکی، توانسته است به پزشکان و کلینیکهای متعددی در تحقق این امر کمک کند. در ادامه فاکتورهای مهمی که توسط این تیم در سایتهای شما رعایت میشود را به اختصار معرفی خواهیم کرد.
-
سرعت بارگذاری بالا و امنیت دادههای بیماران
-
طراحی کاربرپسند و تجربه کاربری ساده و روان
-
تولید محتوای تخصصی، علمی و قابل اعتماد
-
استفاده از لحن انسانی و قابل فهم برای تمام مخاطبان
-
بهینهسازی سئو محلی (Local SEO) برای جذب بیماران نزدیک
-
لینکسازی داخلی و خارجی اصولی برای افزایش اعتبار دامنه
-
نمایش دقیق اطلاعات تماس، آدرس و ساعات کاری پزشک یا کلینیک
-
بهروزرسانی مداوم مقالات و محتوای سلامت بر اساس علم روز
-
بهینهسازی تصاویر و ویدیوهای آموزشی برای افزایش نرخ تعامل
-
طراحی ریسپانسیو و سازگار با موبایل برای دسترسی آسانتر بیماران
سرعت سایت و تجربه کاربری در سئو وب سایت پزشکی
یکی از مهمترین موارد در سئو وب سایت پزشکی، سرعت بالا، امنیت و محرمانگی اطلاعات کاربران، امکان رزرو نوبت و ظاهر دلنشین است که در تمامی سایتهایی که توسط ماورانت طراحی و سئو میشوند، این فاکتورها رعایت میشوند.
جایگاه محتوای تخصصی و قابل اعتماد در سئو سایت پزشکی
امروزه با پیشرفت الگوریتمها، حساسیت کمپانی گوگل بر روی محتوایی که سایتها منتشر میکنند بیشتر شده است. این حساسیت در سئو سایت پزشکی حتی بیشتر هم میشود. تیم ماورانت این حساسیت را در تولید تمامی محتواها در نظر میگیرد و تمامی مقالات و محتواها را بر اساس علم روز دنیا تولید میکند. این کار به ظاهر ساده اما مهم باعث میشود که نه تنها در نظر گوگل؛ بلکه در قلب بیماران و مراجعان نیز جایگاه خود را تثبیت کنید.
استفاده از زبان مشترک در تعامل با بیماران
همه افراد در نقطهای از زندگی خود با بیماری و مشکلات جسمی درگیر میشوند. پس میتوانیم بگوییم مخاطب هدف ما در وبسایت پزشکی، میتواند از هر قشری و با هر میزان سوادی باشد. به همین دلیل یکی از اصلیترین نکات در سئو سایت پزشکی، استفاده از محتوایی است که تمام کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. در ماورانت، تمامی محتواهای تولید شده برای سایت پزشکی و سلامت، در عین علمی بودن، با قلمی ساده و شیوا به نگارش درآمده و برای همه بیماران قابل فهم هستند.
سئو سایت پزشکی محلی و جستجوی مکانی
در سئو وب سایت پزشکی، هیچ چیز مهمتر از اهمیت دادن به نیاز بیماران و مراجعان نیست. با توجه به همین اصل میتوانیم تشخیص دهیم که یکی از نیازهای پایه بیماران، دسترسی به نزدیکترین پزشک یا کلینیک است. پس یکی از اهداف سئو سایت پزشکی این است که کاری کنیم بیمارانی که در محدوده هستند بتوانند تنها با چند کلیک در گوگل پزشک را پیدا کنند.
دیجیتال مارکتینگ پزشکی؛ از آگاهی تا جذب بیمار
اگر بخواهیم مارکتینگ پزشکی را در یک خط توصیف کنیم میتوانیم اینگونه بگوییم: هر اقدامی که در سطح اینترنت انجام دهیم تا مخاطب هدفمان ما را بشناسد و بتواند با ما در ارتباط باشد. دیجیتال مارکتینگ پزشکی در گذشتهای نه چندان دور، نوعی مزیت رقابتی به شمار میآمد اما امروزه تبدیل به ضرورت شده است، هم برای پزشکان و هم برای سلامت جامعه.
بازاریابی دیجیتالی پزشکی، حوزهی بسیار گستردهای است و میتواند شامل هزاران اقدام شود. از اصلیترین حوزههای بازاریابی پزشکی میتوانیم به طراحی سایت پزشکی، سئو سایت پزشکی، خدمات تولید محتوا، بازاریابی شبکههای اجتماعی، برندسازی پزشکی و... اشاره کنیم.
امروزه حضور دکتران در فضای مجازی همان قدر برایشان حائز اهمیت است که داشتن یک مطب فیزیکی. هرچقدر این حضور پررنگتر باشد میتواند بیشتر به شکل گیری یک ارتباط انسانی و بر پایه اعتماد میان پزشک و بیمار کمک کند.
مهمترین ابزارها و کانالهای دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان
مارکتینگ پزشکی در شبکههای اجتماعی علاوه بر این که میتواند بیماران جدید را به سمت شما هدایت کند، میتواند ارتباط شمارا با مراجعه کنندگان سابقتان حفظ کند. شما میتوانید از طریق این شبکهها اقدام به بررسی نتایج آزمایش آنها کنید و یا مراقبتهای بعد عمل را به اطلاعشان برسانید. همین امر باعث میشود که از رفت و آمدهای بیهوده جلوگیری شود و وقت هر دو طرف آزاد شود.
یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی، تولید محتوای تخصصی است. آژانس دیجیتال مارکتینگ ماورانت با استفاده از ابزارها و دانشی که در اختیار دارد، میتواند محتوایی تولید کند که هم ارزش آموزشی برای کاربر داشته باشد و هم جایگاه وبسایت پزشکی را در نتایج گوگل و اینستاگرام تثبیت کند. مواردی مثل مقالات علمی ساده سازی شده، ویدیوهای آموزشی کوتاه، اینفوگرافیکهای پزشکی و... از جمله خدماتی هستند که ماورانت خدمت جامعه پزشکی ارائه میکند.
طراحی سایت پزشکی در تهران؛ اولین گام برند دیجیتال پزشک
طراحی سایت پزشکی در تهران که شهری پر جمعیت است؛ به پزشک این امکان را میدهد تا لیست خدمات، تخصصها، سوابق و حتی ارزشها و رسالت خود را به صورت دقیق، شفاف و قابل درک برای بیماران ساکن تهران ارائه کند. در واقع، وبسایت پزشکی همان مطب دیجیتال پزشک است؛ جایی که افراد ساکن در تهران میتوانند تنها از طریق چند کلیک آن را پیدا کرده و سپس به مطب فیزیکی شما مراجعه کنند.
طراحی سایت پزشکی موفقیت آمیز باید سه عنصر کاربر پسند بودن، تجربه کاربری روان، حفظ امنیت اطلاعات کاربران سایت را در قلب خود داشته باشد. هر چقدر در طراحی سایت پزشکی در تهران محتوای غنیتری وجود داشته باید و سئو سایت پزشکی حرفهایتری بر روی آنها انجام شده باشد، باعث میشود که بیماران ساکن در تهران راحتتر پزشک مورد نیاز خود را پیدا کنند.
طراحی لوگو پزشکی و تأثیر آن بر برندینگ پزشک
طراحی لوگو پزشکی بیش از پنجاه درصد از بار بصری برند ما را به دوش میکشد. این یعنی شما با داشتن یک لوگو پزشکی خوانا، خوش رنگ و شفاف، میتوانید نصف راه برندینگ دیداری خود را طی کنید. ما در ماورانت در تلاشیم تا با استفاده از المان، رنگ و فونت خوانایی که با برند پزشک همراستا باشد، طراحی لوگو پزشکی را انجام دهیم.
طراحی لوگو پزشکی توسط تیم ماورانت، تماما با توجه به پیامی انجام میشود که پزشک میخواهد آن را به گوش مخاطبان خود برساند. برخی پزشکان تمایل دارند حس اعتماد را به مخاطب خود القا کنند و برخی دیگر ممکن است مایل باشند که احساساتی مثل: نشاط، سلامتی، باارزش بودن خدمات، آرامش و... را در مراجعان خود برانگیزند.
اگر نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید میتوانید از طریق پلهای ارتباطی زیر اقدام نمایید و سوالات خود را بپرسید و در صورت تایید نهایی ثبت سفارش خود را از طریق شرکت تبلیغاتی تخصصی پزشکی ماورانت انجام دهید.
آدرس وب سایت: https://mavaranet.net
آدرس دفتر مرکزی: تهران ، صادقیه ، آیت الله کاشانی ، ساختمان راز بلوک A، طبقه سوم