کد خبر: 183133
A
۳۳ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از قدم زدن کنار دریا با همسر امام

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۳ سال پیش جمعه، ۳ فروردین ۱۳۶۹ نوشت: ساعت پنج و نیم صبح بیدار شدم اخبار بخش فارسی رادیو صدای آمریکا و انگلیس را گرفتم. کمی در ساحل دریا قدم‌ زدم صبحانه خوردم خانم خدیجه ثقفی همسر امام و همراهان زن آمدند احوالپرسی کردم‌.

روایت هاشمی رفسنجانی از قدم زدن کنار دریا با همسر امام

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۳ سال پیش جمعه، ۳ فروردین ۱۳۶۹ نوشت: ساعت پنج و نیم صبح بیدار شدم اخبار بخش فارسی رادیو صدای آمریکا و انگلیس را گرفتم. کمی در ساحل دریا قدم‌ زدم صبحانه خوردم خانم خدیجه ثقفی همسر امام و همراهان زن آمدند احوالپرسی کردم‌.

به ساحل اطراف جزیره رفتم و چند کیلومتر راه پیمودم سپس با ماشین اطراف جزیره و قسمتهای داخلی را گشتیم کشتی به گل نشسته یونانی را دیدیم که از ۲۵ سال پیش مانده و در حال پوسیدن است. گفتم یا کشتی را اوراق کنند و یا بصورت یک محل توریستی و یا به عنوان رستوران استفاده شود.

ناهار را با دکتر حسن روحانی و محسن خوردیم‌. ایراداتی به سبک‌ مدیریت کیش و مبهم‌ بودن معیارها و مقررات داشت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۳ پیش نوشت: با مسئولان جزیره به ساحل رفتیم و از خرابه های شهر در زمان اشغال پرتغالی‌ها دیدار کردیم‌. گفتم از زیر خرابه ها آثاری پیدا کنند و موزه ای برای گردشگران ایجاد نمایند.

فهیمه دختر امام و رئیس جمعیت زنان جمهوری اسلامی آمد برای تشکل کمک دولتی خواست گفتم اگر بخواهد به صورت یک حزب عمل کند و طرفدار یک جناح سیاسی باشد نمی توانیم کمک از دولت بکنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر