کد خبر: 152458
A

آقامیری، عضو شورای شهر تهران: چرا از تجربه شکست دادن کرونا در مقابله با ویروس فحشا و عریانی استفاده نمی‌شود؟ + فیلم

آقامیری عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: چرا روزهایی که کرونا روزانه جان چندین نفر را می گرفت کسی پلیس را به دخالت در مبحث سلامت متهم نکرد؟ نیروهای مردمی و جهادی، رسانه ها و نیروهای ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند. حالا چرا از این ظرفیت برای مقابله با فحشا و بی حجابی استفاده نمی شود؟

آقامیری، عضو شورای شهر تهران: چرا از تجربه شکست دادن کرونا در مقابله با ویروس فحشا و عریانی استفاده نمی‌شود؟ + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: چرا روزهایی که کرونا روزانه جان چندین نفر را می گرفت کسی پلیس را به دخالت در مبحث سلامت متهم نکرد؟ نیروهای مردمی و جهادی، رسانه ها و نیروهای ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند. حالا چرا از این ظرفیت برای مقابله با فحشا و بی حجابی استفاده نمی شود؟

وی با بیان اینکه برخی مسئولین ساده اندیش خیال می کنند باید با هنجارشکنان بی حجاب مماشات کرد که این خود یک متد براندازی است، یادآور شد: اینکه کسانی فکر می کنند با گل دادن به زنان بی حجاب، کاری از پیش می برند خیالی بیش نیست.

آقامیری تأکید کرد: اگر به موضوع حجاب به شکلی عمیق تر بپردازیم در مرحله اول مرتبط با مسائل فرهنگی و اجتماعی و دشمن خارجی نیست بلکه حجاب در گرو سیاست و گروه های لیبرال است که اجازه پرداختن صحیح به موضوع عفاف و حجاب را نمی دهند و به وسیله ای برای کسب جایگاه تبدیل شده است

منبع: شرق 

volumeVideo: 5.81M | durationVideo: 00:01:06
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر