کد خبر: 101188
A

قاضی زاده هاشمی: نیروی انتظامی باید اجازه عبور از خط ویژه را به نمایندگان مجلس بدهد/ سردار اشتری نسبت به اظهارت حاجی دلیگانی گلایه داشت

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز جلسه هیات نظارت درباره ماجرای عنابستانی برگزار نشده است چون مستندات جمع‌آوری نشده است، اظهار داشت: دادستانی طبق قانون وظیفه دارد از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان سوال کندو باید پرونده را بفرستد.

قاضی زاده هاشمی: نیروی انتظامی باید اجازه عبور از خط ویژه را به نمایندگان مجلس بدهد/ سردار اشتری نسبت به اظهارت حاجی دلیگانی گلایه داشت

به گزارش دیده بان ایران؛  امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در برنامه  جهان آرا که از شبکه افق پخش شد گفت؛ درخصوص نماینده ای که می‌خواست از خط ویژه عبور کند و بحث‌های پیرامون آن گفت: هنوز نمی‌توانم بصورت قاطع روایتی صحیح بدهم چون گزارش‌ها مختلف است و اصل پرونده هم به جای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به دادستانی ارجاع داده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز جلسه هیات نظارت برای این کار برگزار نشده است چون مستندات جمع‌آوری نشده است، اظهار داشت: دادستانی طبق قانون وظیفه دارد از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان سوال کندو باید پرونده را بفرستد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه ممکن است حاجی دلیگانی به این نتیجه رسیده که به عنابستانی ظلم شده است، تصریح کرد: آقای اشتری به بنده تماس گرفت و نسبت به این اظهار نظر آقای حاجی دلیگانی اظهار ناراحتی کرد.

وی با اشاره به امکان ابطال اعتبارنامه عنابستانی گفت: قانون اساسی و آیین نامه اجازه این کار را به ما نداده است و سیلی زدن به مامور قانون کیفری هست و ابطال اعتبار نامه در صورتی هست که به هر دلیلی دیگر حضورش در مجلس ممکن نباشد و این نظر شورای نگهبان است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برخی از همکاران می گفتند تردد برای مسئولین از خط ویژه ممنوع  باشد و فقط آمبولانس عبور کند، اظهار داشت: داستان از این شروع شد که نیروی انتظامی برای همکاران نماینده ما اجازه عبور از خط ویژه صادر نکرده در حالی که طبق قانون خدمات کشوری شان وزیر، شان وزارت است.

وی ضمن تاکید بر اینکه آقای شمخانی گفت پاویون و تیم‌های محافظتی را جمع کنیم ولی دنبالش را نگرفت، اظهار داشت: این حرف درست است چون کسانی که باید محافظت شوند ما نیستیم بلکه دانشمندان هسته‌ای و کارآفرینانی هستند که تحریم را دور می زنند و کارخانجات عظیم را دست می کنند و جوانانی هستند که قطعات تحریم شده کارخانه‌ها را می سازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر