کد خبر: 104145
A

موسوی لارگانی: در دولت گذشته از احمدی نژاد در مجلس سوال شد اما از روحانی نتوانستیم سوال کنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با دولت آقای روحانی هم در این مجلس و هم در مجلس قبلی همکاری بسیار خوبی شد. ولی متاسفانه دولت آقای روحانی نسبت به مجلس قدرناشناس است.

موسوی لارگانی: در دولت گذشته از احمدی نژاد در مجلس سوال شد اما از روحانی نتوانستیم سوال کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که لایحه بودجه اصلاحی دولت چقدر مطابق میل مجلس تغییرکرد، اظهار داشت: از همان روز اولی که این بودجه توسط دولت ارائه شد یک کسری قابل توجهی در آن وجود داشت، البته این کسری نسبت به قبل مقداری کاهش پیدا کرده ولی هنوز برطرف نشده است. با برنامه‌ریزی‌ هایی که در مجلس شد تغییراتی در لایحه بودجه  ایجاد شد که می‌تواند در رضایت مندی مردم هم تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه در موضوع تصویب بودجه نظر طیف انقلابی مجلس به طور کامل محقق نشد، خاطرنشان کرد: اگر مجلس می‌خواست بودجه‌ای سالم و بودجه‌ای که برطرف کننده دغدغه مردم باشد را تصویب کند باید به طور کامل لایحه بودجه دولت را رد می کرد اما به دلیل اینکه سال آخر دولت بود و با توجه به توصیه رهبری، پس از اصلاحاتی این بودجه در مجلس تصویب شد. با همه این ملاحظات متاسفانه اکثر دولت ها در پایان عمرشان می‌گویند که نگذاشتند و نمی‌گذارند کار کنیم.

لارگانی با اشاره به تعامل مجلس یازدهم با دولت آقای روحانی تصریح کرد: در دولت گذشته از شخص آقای احمدی نژاد در مجلس سوال شد اما علیرغم اینکه نزدیک به 200 نماینده طرح سوال از آقای روحانی را در این مجلس امضا کردند، این اتفاق نیافتاد. با دولت آقای روحانی هم در این مجلس و هم در مجلس قبلی همکاری بسیار خوبی شد ولی متاسفانه دولت آقای روحانی نسبت به مجلس قدرناشناس است.
 منبع: جهان نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر