کد خبر: 106218
A

صادق خرازی: صحبت‌های «سعید نمکی» را به کامپیوتر بدهید منفجر خواهد شد/ آقایان واکسن را دردستمال ابریشمی می‌گذارند و نزد بالاترین مقامات کشور می‌برند/ مگر کسی می تواند مذاکره کند و رهبری در جریان نباشد؟

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: من نمی‌دانم اسم وزیر بهداشت را چه می‌توان گذاشت. اگر صحبت‌های نمکی را به کامپیوتر بدهید منفجر می‌شود. او تناقض گوست. اگر در بهمن ماه مسئولین بهداشت نمی‌دانستند که کرونا به ایران رسیده تحقیقاً اشتباه می‌کنند.

صادق خرازی: صحبت‌های «سعید نمکی» را به کامپیوتر بدهید منفجر خواهد شد/  آقایان واکسن را دردستمال ابریشمی می‌گذارند و نزد بالاترین مقامات کشور می‌برند/ مگر کسی می تواند مذاکره کند و رهبری در جریان نباشد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ صادق خرازی سفیر پیشین ایران در پاریس و دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ظرف ۳ ماه می‌توان کشور را واکسینه کرد البته نه با این آقایان که واکسن را دردستمال ابریشمی می‌گذارند و نزد بالاترین مقامات کشور می‌برند.

 

محورهای مهم اظهارات او را در ادامه بخوانید:

 
 
 

*ظرف ۳ ماه می‌توان کشور را واکسینه کرد البته نه با این آقایان که واکسن را دردستمال ابریشمی می‌گذارند و نزد بالاترین مقامات کشور می‌برند.

 

*برجام بخشی از دیوار بی اعتمادی بین ایران و آمریکا را فرو ریخت. در آمریکا هرکشوری بیشتر سرمایه گذاری انجام دهد، موفق‌تر است. ایالات متحده سرزمین لابی‌هاست. ما برای لابی در آمریکا کار خاصی نکردیم. البته در دوران دکتر خرازی و ظریف با مجوزهایی از سوی رهبری، اقداماتی صورت گرفت. امروز اعراب و ضد انقلاب در آمریکا دارای لابی هستند. در ماجرای برجام نیز بیشترین آسیب را از همین لابی‌ها خوردیم.

 

*در ابتدای حضور ترامپ در قدرت می‌توانستیم وارد نرمالیزیشن با آمریکا شویم. اما از این فرصت استفاده نشد.

 

*یا باید بپذیریم که در نظام بین الملل زندگی کنیم یا نه. هم اکنون جهان چهارمی درحال تشکیل است که ایران در رأس آن قرار دارد. بسیاری از کشورها هم از برخی قوانین بین المللی مانند FATF راضی نیستند. اما چون می‌خواهند در جامعه بین المللی نقش داشته باشند، قواعد مربوط به آن را می‌پذیرند. در فقدان تصویب FATF ایران به مدینه فاضله دلالان جهان تبدیل می شود.

 

*در نپذیرفتن قوانین مالی بین المللی، میلیاردرهایی مانند بابک زنجانی متولد شدند که برخی مدعی هستند احتمالاً وی دیگر در ایران نیست.

 

*سپاه یک نهاد رسمی در ایران است و خریدهای این نهاد رسمی است. کسی نمی‌تواند به این نهاد خرده گیرد. سازمان ملل نیز هیچ گاه سپاه را تروریستی اعلام نکرده است. من با آقای شیراک در مورد سپاه مذاکره کردم و در زمان آقای خاتمی جلوی اعلام تروریست بودن آن را گرفتیم.

 

*من نمی‌دانم اسم وزیر بهداشت را چه می‌توان گذاشت. اگر صحبت‌های نمکی را به کامپیوتر بدهید منفجر می‌شود. او تناقض گوست. اگر در بهمن ماه مسئولین بهداشت نمی‌دانستند که کرونا به ایران رسیده تحقیقاً اشتباه می‌کنند. یک حکمران شرافتمند تصمیمی نمی‌گیرد که در این حد مردم تکه - تکه شوند. هر خانواده‌ای امروز یک داغ را شاهد است. معتقدم ظرف ۳ ماه کشور را می‌توان واکسینه کرد. البته نه با این آقایان که واکسن را در دستمال ابریشمی می‌گذارند و نزد بالاترین مقامات کشور می‌برند.

 

*ریل گذاری توسعه، کشور را نه به گمراهی که به نابودی کشیده است. ۳۰۰ میلیارد دلار در صنایع بالادستی سرمایه گذاری می‌کنیم و خوشحالیم که ۳۰ میلیارد تومان در سال سود به دست می‌آوریم.!

 

*شفافیت مالی مسئولین امری ثابت است و هر مسئولی در ابتدای مسئولیتش باید دارایی‌های خود را اعلام کند اما نباید این شفافیت دستمایه نیروهای سیاسی قرارگیرد. هرکسی درآمد مشروع دارد باید آن را فریاد بزند. وقتی جرمی نکردید، نباید هراسی از شفافیت داشت.

 

*خاتمی از عزیزترین شخصیت های مورد علاقه من است. تجربه ۸۸ بین خاتمی و بخش‌هایی از نظام گسل ایجاد کرد. خاتمی سکه سفیدی است که به درد روز سیاه ملت ایران می‌خورد. آقای خاتمی همواره رهبری را دعا می‌کنند. من اگر رئیس جمهور بودم مسئله را حل می‌کردم. من جای آقای روحانی بودم دست خاتمی را می‌گرفتم و نزد رهبری می‌بردم.

 

*احمدی نژاد در حال حاضر باید پاسخگو باشد. آنقدر آقایان بد عمل کردند که احمدی نژاد در حال درخشیدن است.

 

*گاندو و مستند پایان بازی بدعت هایی است که آغازش دست برخی است. اما پایانش در دست سازندگان نیست. کسی که در حال مذاکره است و شخص اول نظام به او علاقه دارد، علیه وی مستند می سازند. رهبری با هیچ کس رو در بایستی ندارد. مگر کسی می تواند مذاکره کند و رهبری در جریان آن نباشد. به پشت کسی که شبانه روز زحمت می کشد، خنجر می زنند. ظریف این روزها خواب ندارد. آیا کسی با مدیر کشورش این کار را می کند؟ آسیاب به نوبت! اگر قرار است فیلمی ساخته شود ما بهتر می سازیم.

منبع: خبرفوری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر