کد خبر: 107099
A

انتقاد عجیب سایت علیرضا زاکانی از «جهانگیری»: چرا به جای صداو سیما فقط در سوراخ موش های شبکه های اجتماعی حرف می زنید

جهان نیوز مدعی شده است که "چرا برخی از دولتمردان، به جای حضور در برنامه های زنده و البته چالشی صدا و سیما که تمام کشور آن را مشاهده می کنند به دنبال سوراخ موش و محیط هایی که فرار از پاسخگویی در آن راحت تر است می گردند؟"

انتقاد عجیب سایت علیرضا زاکانی از «جهانگیری»: چرا به جای صداو سیما فقط در سوراخ موش های شبکه های اجتماعی حرف می زنید

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت خبری تحلیلی جهان نیوز وابسته به «علیرضا زاکانی» با اشاره به حضور اسحاق جهانگیری در یک اتاق گفت وگو در کلاب هاوس نوشت: 
فارغ از اینکه در این گفتگو بعضاً سخنانی گفته شده است که بطلان آن اظهر من الشمس است اما به چند نکته حاشیه ای باید اشاره کنیم: یادمان نرفته است که جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی و یار کمکی روحانی در سال 96، مردم را از لولو های موهوم ترساند و وعده های محیرالعقول و سرخرمن به مردم داد. ظاهراً به جای توبه و مهیا کردن شرایط برای بازنشستگی خود و سایر همکاران همیشه در صحنه! فیل او دوباره یاد هندوستان کرده و ظاهر سخنان او نشان می دهد که خیلی هم بدش نمی آید که دوباره وارد انتخابات شود و مردم را از لولو بترساند؟ بخشی از گفتگو او هم خالی از این نوع سخنان نبود.
 
بنابراین، اینکه برخی دولتی ها رو به سمت فضای مجازی و مخصوصاً شبکه های اجتماعی خارجی می آورند، بی ارتباط با این موضوعات نیست. زیرا به خلاف آنچه که از فضای مجازی در ذهن داریم، گاهی اوقات فضای مجازی تبدیل به بلندگوی یک طرفه و فرار از پاسخگویی در برابر ده ها میلیون مطالبه گر است. دولتی ها در ظاهر ادعا می کنند که طرفدار شفافیت هستند. این بسیار مغتنم است اما سخن اصلی اینجاست که این شفافیت باید درکجا اتفاق بیفتد؟ در پستوها و روم های کلاب هاوس یا در معرض دید تمام مردم کشور؟
 
ما پیش تر این سؤال را مطرح کرد که چرا برخی از دولتمردان، به جای حضور در برنامه های زنده و البته چالشی صدا و سیما که تمام کشور آن را مشاهده می کنند به دنبال سوراخ موش و محیط هایی که فرار از پاسخگویی در آن راحت تر است می گردند؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر