کد خبر: 107174
A

نذر ۱۱۰ گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر: امیدواریم این نذرها گسترش یابد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر از نذر ۱۱۰ گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات خبر داد.

نذر ۱۱۰ گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر: امیدواریم این نذرها گسترش یابد

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر از نذر ۱۱۰ گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات خبر داد.

سیدحسین موسوی گفت:

* این پویش مردمی با هدف کمک به نیازمندان با ذبح ۱۱۰ قربانی در این شهر باهدف سربلندی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

*در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دشمن جمهوری اسلامی از سلطنت‌طلب‌ها گرفته تا حامیان نظام سلطه، برخلاف آن‌که در سال ۹۶ مردم را به حضور در انتخابات و رأی دادن به یک کاندیدای خاص دعوت می‌کردند تا از ضعف مدیریتی او ناکارآمدی نظام را حاصل کنند، امسال به عدم مشارکت دعوت می‌کنند و برخی هم تحت تأثیر رسانه‌های غربی و عربی حامی این پویش‌ها شده‌اند.

* در این راستا گروه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر اعم از مساجد، هیأت‌های مذهبی، خیریه‌ها، کانون‌های فرهنگی و قرآنی و ... به منظور ارائه کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و سربلندی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، نذر قربانی کردند تا ۱۱۰ رأس دام زنده به نفع نیازمندان در اسلامشهر ذبح کنند.

* بناست گوشت حاصل از این قربانی‌ها میان نیازمندان شهرستان که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شود.

* امیدواریم این قبیل طرح‌ها در سایر نقاط کشور گسترش یابد تا ان شاء الله شاهد خنثی شدن این تلاش‌های دشمن و سربلندی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری شویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر